Tekniikkakeskustelut > Säilytys

(Talvi)säilytys: yksinkertainen pulpettikattoinen katos vaunulle, kokemuksia?

<< < (20/23) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Pate - 27.09.2021     kello on 20:45 ---Eipä ole niistä sähköisistä mitään kokemusta kun puskissa ei löydy pistorasioita  ;)
Nuo tavalliset on kyllä meillä toimineet hienosti.

--- Lainaus päättyy ---
Elikä ei ole kyse talviseisottamisest a...

Puskissa kosteuden saan matalaksi lisäämällä lämmitystehoa ja avaamalla ylhäältä luukkua enemmän. Syksyn viileämmillä keleillä toimii aika hyvin.

Hesus:
Saa nähdä missä muodossa tuo tuleva lakimuutos tulee ja koska.

Joku korkeusrajoitus tulee varmaan katoksiinkin, mutta mikä se sitten on? Toivottavasti sellainen että caravankatoksen saa jokainen rakentaa ilman lupaa.  Thumb
https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/688fdfea-763a-4f6b-bb67-c00ae6b17a16

Pate:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 27.09.2021     kello on 21:01 ---Elikä ei ole kyse talviseisottamisest a...

Puskissa kosteuden saan matalaksi lisäämällä lämmitystehoa ja avaamalla ylhäältä luukkua enemmän. Syksyn viileämmillä keleillä toimii aika hyvin.

--- Lainaus päättyy ---
Talviseisonta aikaan laitetaan enemmän noita kosteudenpoistajia. Paljon kertyy vettä niihin.
Mökillä talviseisonnassa eikä siellä ole verkkovirtaa.

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Pate - 28.09.2021     kello on 07:49 ---Talviseisonta aikaan laitetaan enemmän noita kosteudenpoistajia. Paljon kertyy vettä niihin.
Mökillä talviseisonnassa eikä siellä ole verkkovirtaa.

--- Lainaus päättyy ---
Aikoinaan kosteudenpoistajia kokeilin, yhtään vettä ei niihin mun adriassa kertynyt, ainoastaan kovaksi möhkäleiksi muuttuivat.

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 28.09.2021     kello on 07:54 ---Aikoinaan kosteudenpoistajia kokeilin, yhtään vettä ei niihin mun adriassa kertynyt, ainoastaan kovaksi möhkäleiksi muuttuivat.

--- Lainaus päättyy ---
Mulla kans eka kova möhkäle ja sitten tulee lientä pohjalle, lopuksi vain tyhjä pussukka. Viimetalvena 2 yhtäaikaa teki näin. Oulun korkeudella, sijaintikin vaikuttaa kuin kosteutta kertyy.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View