Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Millainen olisi sinun unelma-auto?

(1/20) > >>

smy:
Avataan nyt sitten vastaava ketju tännekin puolelle:

Tämä olisi aika lähelle omaa kuvitelmaa. Pieniä muokkauksia tosin vielä tarvitsisi esimerkiksi tallin puolesta.


(Lähde: https://www.fleetwoodrv.com )


Ossi66:
Tuosta tuli mieleen, miten tuo sänky lyhenee, kun takapää on sisässä?


Mun unelma-auto olisi sellainen ettei olisi huolta hengenlähdöstä, vaikka pyörähtäisi kerran katonkautta ympäri.

tsahkali:
Hymeriltä löytyy nyt aika hyvä: Mersun alusta, neliveto ja automaatti.

Raksaus:
Sinänsä mielenkiintoinen kysymys mutta oma ajatusprosessi kertoo siitä itselleni että asuntoauto on ainakin minulle aina kompromissi.

Ensin tuli mieleen että iso. Sellanen bussin kokoinen jossa on takatallissa pieni avoauto. Ja sitten totesin että kuljettajakin olisi kiva. Kunnes tajusin että jos minulla olisi sen verran ylimääräistä asuntoautoon ei varmaan ostaessa tarvitsisi tarkistaa onko tilillä katetta. Mikä tarkoittaisi sitä että varmaankin valitsisin matkustusmuodoksi vaikka ison s-sarjalaisen mersun ja sihteeri hoitaisi aina mielenmukaan hyvän hotellimajoituksen.

Jos palataan realismiin niin seuraavana haavrena olisi kymmenkunta vuotta uudempi mutta mielellään samoilla laatutasoilla tehty kuin nykyinen. Isolla takatallilla ja neljällä nukkumavalmiilla pedillä. Alusta saisi olla sellainen että ei mietityttäisi kuten nykyinen vaikkei koskaan olekkaan välille jättänyt. Ehkä myös hiljaisempi. Takapenkkiläiset toivovat parempia maisemankatseluomin aisuuksia.

Ja kantavuutta pitää olla reilusti enemmän. Haavrissa olisi kai löytää vuosituhanteen vaihteen tai hivenen uudempi Arto, Flair. Muitakin toki hyväksyn.

smy:
Auton pitäisi olla kompakti mutta kuitenkin tilava ja väljä. Miksiköhän täällä mantereella ei suosita noita erkkerisysteemejä enemmän.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View