Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet

Mitä karavaanarien nestekaasu on?

<< < (8/13) > >>

"Masi":
Pitäsköhän käydä ostamassa semmoinen keski-aikainen kilpi jota kantas pään päällä ;)
Ja vaunu kuin autonkin, semmoisen matkailu, kaasuputkisto kuulu huoltokohteisiin.

Karabiilisti:
Ei kaasuaroilla ole mitään syytä pelkoon, kaasu on täysin turvallista oikein käytettynä ja huollettuilla laitteistoilla....

Mihin momenttiin muuten väännätte itse putkiliitokset ja laitatteko tiivisteeksi shellakkaa vai putkiteippiä?  ;)

https://www.youtube.com/watch?v=fsppNOHdQII

MCL:
Kun karavaanareissa on ilmeisesti lukuisastikin porukkaa, jotka oikeasti pelkäävät kuolla kaasuräjähdykseen tai kaasumyrkytykseen puuron kiehuttua yli liekkivahdin toimimattomuuden takia, niin ilmeisesti kaikki vähemmän epätodennäköiset syyt kuolla ennenaikaisesti :)   esimerkiksi epäterveellinen ruokavalio, alkoholi, tupakka, ylipaino ja liian vähäinen liikunnan harrastus on hoidettu pois päiväjärjestyksestä jo kauan sitten? ;)

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 14.08.2018     kello on 11:32 ---

Mihin momenttiin muuten väännätte itse putkiliitokset ja laitatteko tiivisteeksi shellakkaa vai putkiteippiä?  ;)

--- Lainaus päättyy ---
Eihän ME etkä SINÄ saa noita rassata >:D

Stara:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 14.08.2018     kello on 11:32 ---

^^

Jätä ihmeessä ammatti-ihmisten tehtäväksi!
--- Lainaus päättyy ---

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View