Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet

Mitä karavaanarien nestekaasu on?

<< < (6/13) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 13.08.2018     kello on 17:31 ---sytkäritesti? onkos se se kun mennään vaunuun ja raapastaan liekki sytkään....jossei kuulu kabuuum niin kaikki on kunnossa...ei kaasua  :P

--- Lainaus päättyy ---
Ehkä pitää selventää...

Sytkäri sisältää butaania, johon hälytin ei reagoinut. Sensijaan kotimaisen kaasupullon propaanilla oli vaikutusta.

seppoko:
Narkoosikaasuhälyti n on täyttänyt tehtävänsä, jos/kun sen ollessa toiminnassa, saa nukuttua hyvin. Kun ei  tarvi  koko yötä   valvoa ja miettiä milloin rosvo nukuttaa ja ryöstää vaunun/auton.

Hesus:
suomessa täytyy uskaltaa nukkua ilmankin. ruotsissa alkaa jo kaipaamaan.

Vaeltaja:
Mikäli kulkineen ilmanvaihtoa ei ole menty omatoimisesti ronkkimaan pienemmälle, niin kulkineessa on parempi sisäilma kuin useimmilla on kotona. Minä ainakin olen aina nukkunut kulkineissa paremmat yöunet kuin kotona.

Nykyisessä kulkineessa oli jo ostettaessa narkoosikaasu hälytin asennettuna. Laitteen pitäisi havaita, ja hälyttää useita erilaisia kaasuja, myös nestekaasua. Kerran olen kokeillut, että toimiiko laite nestekaasua haistaessaan. Sillä kerralla se hälytti. Muuten laite on saanut olla tarpeettomana käyttämättömänä. Onhan autossa oven laseihin liimattuna komeat tarrat hälyttimestä. Käväsiköhän nuo näkyvät tarrat ennalta ehkäisevänä varoituksena hämärä veikoille?

K.E.V:
Jaa, 30v reissattu ja joskus kaasussakin oltu, ei siihen hälyttimiä ole tarvinnut. Kyllähän on hyvä ola varovainen, mutta taitaa se(kin) mennä jokus överiksi`?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View