Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi

Vuotava vedenulosottorasia

<< < (2/2)

jus66si:
No kato. Oma apu paras apu Thumb Ja tosi hyvä kuvasarja :) Hienoo kun sait kuntoon.

Kuulessää:
Minulla vuotaa tuosta pikaliittimestä letkun ollessa paikallaan. Kuuluukos siinä olla jonkinlaista tiivistettä siinä pistoke-osan urassa (o-rengas) tai runko-osassa vai miten tuon oikein pitäisi tiivistyä?

mobileman:
Enpä muista siinä tiivistettä nähneeni kummassakaan päässä, letkun enkä liittimen... voin olla kyllä muistikuvineni väärässä.. näillä näkymin olen menossa käymään matkakulkineella varmaankin maanantaina niin voin kyllä tarkistaa tuon (jos vaan muistan).
Muistelisin liittimen muistuttavan lähinnä paineilmapikaliitin tä, letku lukittuu päässään olevasta liittimessä olevasta urastaan veden ulosottorasian naarasliittimessä olevaan kuulalaakeripikalii ttimeen. Jos se näin on kuin muistelen niin olisiko naarasliittimen pohjassa joku tiiviste ja/tai siellä jossain pashkua välissä mistä jää kantamaan.
Mulla tuli tuolta sekottajan sisuksista ainakin mustaa karstaa mukana.

mobileman:

Muistin tarkistaa tuon  Thumb

Letkun päässä uroksessa ei ole tiivistettä mutta rasian päässä naaraspikaliittimen pohjassa näyttäs olevan o-rengas.

Kuulessää:
Kiitos mobileman! Tuollaisen O-renkaan etsintään nyt sitten, se täältä puuttuu :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View