Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Tom Tom käytetyn osto.

<< < (2/12) > >>

mjh48:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  8.08.2018     kello on 00:08 ---Yhteys Tom-Tom-tukeen.  Lähtisikö tuosta sivustosta: https://fi.support.tomtom.com/app/contact/

Mulla oli joskus tuo ongelma, kun oli monta tomia käytössä ja ostin väärän tomin tilille päivityksen. Jostain löysin puh.numeron tukeen ja sain sieltä avun.

--- Lainaus päättyy ---

Tomtom Puh. +358 9 8862 5003

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti -  8.08.2018     kello on 08:35 ---vanhemmissa tomtomeissa on maksullinen päivitys uusissa elinikäinen...eli kantsii ostaa uudempi.

--- Lainaus päättyy ---

Vaihtelee.
Kyllä osa uudempiakin on maksullisilla päivityksillä.

megaman:
Yrjö rekisteröityy ja tekee tilin tomtomille. Avaa tompan ohjelman tietokoneelta ja kytkee navin usbilla koneeseen. Laite tunnistuu koneessa ja myös tomtomin päässä laite tunnistuu ja tarjoaa päivityksiä, jotka laitteeseen kuuluvat.

Tämä on sitten pelkkä arvaus, ei fakta. En ole päivittänyt kuin firmwareja Garminiin ja tomppaan. Omistajuuden vaihtuminen ei ainakaan ole estänyt mitään.

Yrjö:
  Kiitos! :D
  Mulla on tili viime sunnuntaina kävelemään lähteneelle Tompalle. Pitää ottaa läppäri mukaan kun meen ostoksille, kerron sitten kuinka osasin.

juzzi:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö -  8.08.2018     kello on 12:15 ---  Kiitos! :D
  Mulla on tili viime sunnuntaina kävelemään lähteneelle Tompalle. Pitää ottaa läppäri mukaan kun meen ostoksille, kerron sitten kuinka osasin.

--- Lainaus päättyy ---


Just niin, tili tompalle. Muutama tomppeli tullut hankittua ja tilin kautta varmuuskopioitua. Uusimman ostin ostin vajaa pari vuotta sitten elinikäisillä päivityksillä ja
pari kuukautta sitten alkoi tulla sähköpostitse tomtomilta kehotuksia ostaa uusi laite, koska nykyisestä loppuu tuki.. kovin on lyhyt tomppien elinikä..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View