Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
"Tukijalat"
Catiska:
--- Lainaus käyttäjältä: palokurki - 9.08.2018 kello on 21:01 ---Onko kukaan unohtanut niitä tukijalkoja alas ja lähtenyt ajamaan?
Itse olen niin hömelö, että näin varmasti kävisi ennemmin tai myöhemmin jos jalkoja tapaisin ruuvailla.
--- Lainaus päättyy ---
Mitä minulla on autossa ollut tukijalkoja, ne pääsee kääntymään alta pois jos ne unohtaa alas. Raapiva ääni sitten varmaan muistuttaa asiasta jos näin käy.
Mautoilija:
Tarkastuskierros ennen liikkeellelähtöä: kurkistus alle että mitään liikkumista estävää ei ole. Jokainen luukku koetetaan että on kiinni. Kattoluukut tarkastetaan. Antennin ne jotka sitä tarvitsevat.
Auto siirretään pois, sen jälkeen silmäys leiripaikkaan ettei mitään jäänyt. Roskia tai porraspallia.
mobileman:
Käydyn keskustelun hengessä veivasin tänään ihan piruuttani toisen tukijaloista :P
Ehkä heiluu puolet vähemmän tai sitten ei.. aika laiska oon noita veivailemaan, ennen ehkä tuli veivailtua mutta nykyjään ei niinkään kun eipä tämä häiriöksi asti heilahtele.
Pitemmillä stopeilla tulee laitettua jos on intoa tuohustaa.
Ja kuuluuvat mautoiljan tyyliin ajoonlähtötarkastuk sen check-listille.
palokurki:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 10.08.2018 kello on 23:11 ---Roskia tai porraspallia.
--- Lainaus päättyy ---
Ruohomattoa porraspallin/sähkörapun eteen. 3 olen jo unohtanut jonnekin, joista 1 löytyi keväällä lumien sulettua omalta pihalta.
Ja Ufohan mulla ajossa liitelee perinteisesti metrin kulkineen katon yläpuolella.
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 10.08.2018 kello on 23:11 ---Tarkastuskierros ennen liikkeellelähtöä: kurkistus alle että mitään liikkumista estävää ei ole. Jokainen luukku koetetaan että on kiinni. Kattoluukut tarkastetaan. Antennin ne jotka sitä tarvitsevat.
Auto siirretään pois, sen jälkeen silmäys leiripaikkaan ettei mitään jäänyt. Roskia tai porraspallia.
--- Lainaus päättyy ---
Sama homma vaunun kanssa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta