rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Ducaton akun irrotus APUVA  (Luettu 9075 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:19.03.2024 kello on 22:14
Vs: Ducaton akun irrotus APUVA
« Vastaus #15 : 3.08.2018 kello on 20:19 »
Akkuvesi kannattaa tarkastaa ja lisätä ennen kuin kennot on kuivat, sitten se on jo myöhäistä.
Mahtaakohan noi mun akun kannet saada auki. Yritin vääntää meisselillä mutta enpä saannut auki nyt yleismittari näyttää 12.87 v

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2019 kello on 10:53
  • No voi hitsin hitsi.
Vs: Ducaton akun irrotus APUVA
« Vastaus #16 : 3.08.2018 kello on 22:21 »
Hyvin monissa ns. "huoltovapaissa" akuissa ne saa auki. Esim mattoveitsellä päällystarroja
 leikkaamalla lähtee kannet irti joiden alla on parhaassa tapauksessa ihan normaalit kierrekorkit joista nesteen lisäys onnistuu.
Juuri sain käsiini 2 kpl "risoja"100Ah akkuja joista toisesta tuli kuormitustesterin mukaan vielä ihan huippukuntoinen veden lisäyksen ja perusteellisen latauksen  jälkeen.

  • Vieras
  • Vs: Ducaton akun irrotus APUVA
    « Vastaus #17 : 28.12.2021 kello on 15:38 »
    Minulla on Ducato 2.8 Burstnerin integroitu matkailuauto. Akku konetilassa hankalassa paikassa. Onko Ducatoissa apuvirran lisäpistokkeita, koska plus navan kengän päällä kauhea hässäkkä liitinpaketissa.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:26.03.2024 kello on 20:47
    Vs: Ducaton akun irrotus APUVA
    « Vastaus #18 : 28.12.2021 kello on 20:46 »
    Mahtaisikohan anroid multimedialaite jotenkin tyhjentävän akun.

    Mulla oli vastaavassa laitteessa heräte jatkuvasta virrasta ja talvella jo parin päivän jälkeen starttauksessa kuuli aivan selvästi ettei ole kaikki ihan kotona (vaikka soitin oli tietysti sammutettuna). Joku kerta kun jäi sitten kokonaan starttaamati niin muutin tuon kytkennän ja tilanne normalisoitui.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:46
    • Knaus Eifelland
    Vs: Ducaton akun irrotus APUVA
    « Vastaus #19 : 28.12.2021 kello on 22:28 »
    Minulla on Ducato 2.8 Burstnerin integroitu matkailuauto. Akku konetilassa hankalassa paikassa. Onko Ducatoissa apuvirran lisäpistokkeita, koska plus navan kengän päällä kauhea hässäkkä liitinpaketissa.

    Jos se on akku on apukuskin puoleisessa nurkassa pitkittäin kuten omassa Boxerissa, niin sen + hässäkän alla on ihan normi akunkenkä, jota löysäämällä se paketti nousee nätisti ylös. Akun yli menee vielä reunojen yli joku panta, sekin aukenee reunoistaan helposti. Ahdasta on ja se on ihan normaalia. Akun kiinnitysraudat irti ja akkua voi vetää vähän ulospäin, jos se helpottaa +kengän avaamista.