Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Led valoista
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: Trailer Trash Hesus - 3.08.2018 kello on 09:03 ---e-hyväksytyt saa laittaa, ei muita.
se on toinen tarina että tarkastaako niitä merkintöjä kukaan, mutta siitä se ero tulee.
--- Lainaus päättyy ---
Jos tarkkoja ollaan E-hyväksyntä koskee valaisinta sillä originelli valonlähteellä eli lampulla. Jos vaihdat valonlähteen siinä, ei E-hyväksyntä koske ao. kombinaatiota.
Itse led-polttimo eli valonlähden ei ole voinut saada mitään E-hyväksyntää - toki kiinanpoika voi asiakkaan toiveesta sellaisen lisätä siihen..
..vaan ei eds katsuritkan jaksa kovinkaan puuttua näihin, jos näyttää "alkuperäiseltä" / ei huomaa eroa :D Miksi puuttuis kun joka-janne osaa vielä leimamärkänä laittaa takas.
elwari:
Voihan sitä itse vähän verrata alkuperäiseen polttimoon, että on tarpeeksi kirkas, on semmoisia tullut vastaan, ettei jarruvalokaan tahtonut päivänpaisteessa kunnolla näkyä.
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: elwari - 3.08.2018 kello on 10:15 ---Itse joskus mietin, että jos kulutuksessa haluaisi säästää, voisi laittaa päiväajovalot nykysysteemillä, missä palaa vain etuvalot, siinä voisi vaunusta ja autosta riippuen ehkä 200W säästääkin 70A laturista lataukseen ja muuhun kulutukseen, eipä ole vielä tullut laitettua...
--- Lainaus päättyy ---
Jos on yhtään matikkapäätä, ynnää että pelkät etuDLRt päällä pidät vaunussa/autossa jääkaapin ajossa päällä 12V ILMATTEEKS, vrt. hehkulamppuhirvitys :laugh:
--- Lainaus käyttäjältä: elwari - 3.08.2018 kello on 10:58 ---Voihan sitä itse vähän verrata alkuperäiseen polttimoon, että on tarpeeksi kirkas, on semmoisia tullut vastaan, ettei jarruvalokaan tahtonut päivänpaisteessa kunnolla näkyä.
--- Lainaus päättyy ---
Aivan, kyllä hehkulampun (ja halogeenin) aika on jo ohi ;D
elwari:
Juu, ja kun tuli vielä 12 voltin lämminvesi :)
elwari:
Tuostahan oli TM:ssä joskus artikkeli, että kovin koittavat kehittää led-polttimoita, jotka voitaisiin hyväksyä korvaamaan hehkut ja halogeenit, ehkä sitten tulevaisuudessa näemme.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta