Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Vaunun sisustuksen muuttaminen
Ossi66:
Jos Hobbyn hommaa ympörivuoriseen käyttöön, kannattaa kyllä etsiä Alde versio. Vesikiertoista lattialämmitystä niihin ei taida saada rahallakaan.
Montakohan sataa menee vuodessa enemmän sähköön isossa Hobyssä verrattuna paremmin eristettyyn vaunuun??
Kalusteista kannattaa ottaa hyvät kuvat etukäteen ja purkaa repimättä siististi, jotta voi palauttaa alkuperäiseksi kun oma tarve poistuu tai menee muuten vaihtoon. Itselle räätälöidylle toimistokodille saattaa olla yksi tarvitsija vuodessa, kun perhemallille sata. Ja kysyntä ja tarjonta tuskin kohtaa.
Alkukesästä oli jossain myynnissä valokuvaajan vaunu, jossa ei tarvis ainakaan purkaa enempää ;D
juzziz:
Onko Kaben Royal-mallistoa paremmin saatavilla Ruotsista tai Norjasta? Suomen markkinat käytettyjen osalta kovin kapeat, erityisesti 780-mallin suhteen. nettikaravaanissa muutama suht kipurajalla oleva, 36k.
K.E.V:
On kai niitä www.blocket.se
Tuossa valmis aihio, toimistokoneillekin paikka edessä.
Takana kunnon kylppäri
https://www.nettikaravaani.com/polar/680/1476730
Hesus:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 1.08.2018 kello on 15:07 --- Ku
Tuossa valmis aihio, toimistokoneillekin paikka edessä.
Takana kunnon kylppäri
https://www.nettikaravaani.com/polar/680/1476730
--- Lainaus päättyy ---
680pitkä täyslevee vaunu ja pöytätilaa on kuin jossain vanhassa 3metrin spritessa Thumbd. mun mielestä aika käsittämätön pohjaratkaisu.
No ei tässä mulle ollakaan vaunua miettimässä, mutta kuvittelin että ketjun aloittaja haluaisi erillisen "toimiston", ja sen lisäksi olisi vielä sohvatilaa eli ns. olohuone?
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Trailer Trash Hesus - 1.08.2018 kello on 20:16 ---680pitkä täyslevee vaunu ja pöytätilaa on kuin jossain vanhassa 3metrin spritessa Thumbd. mun mielestä aika käsittämätön pohjaratkaisu.
No ei tässä mulle ollakaan vaunua miettimässä, mutta kuvittelin että ketjun aloittaja haluaisi erillisen "toimiston", ja sen lisäksi olisi vielä sohvatilaa eli ns. olohuone?
--- Lainaus päättyy ---
Tuollaiseen vaunussa asumiseen kuuluu mielestäni ennemminkin kunnon pesutilat kuin iso pöytä. No kuka mitäkin etsii ?
Aika hankala olisi löytää ratkaisu missä ulko-oven lähellä toimisto ja sitten kunnollinen oleskelutila yksityispuolella.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta