Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Ajatko vanhoilla renkailla?

<< < (13/17) > >>

Karabiilisti:

--- Lainaus käyttäjältä: ktako -  5.10.2019     kello on 09:48 ---Muistitko tarkastaa myös jarrut?

--- Lainaus päättyy ---

Etujarrut kyllä.
Takajarrut tarkastetaan joka 5.s vuosi.
(rummut ja jotta saisi irti pitää irttottaa veto-akselitkin.)

Viime vuonna uusin jarrukengät ja samalla vaivalla sylinterit, alkuperäiset kesti 200 000km.

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 11.10.2019     kello on 21:18 ---Etujarrut kyllä.
Takajarrut tarkastetaan joka 5.s vuosi.
(rummut ja jotta saisi irti pitää irttottaa veto-akselitkin.)

Viime vuonna uusin jarrukengät ja samalla vaivalla sylinterit, alkuperäiset kesti 200 000km.

--- Lainaus päättyy ---

Minkä ikäinen Transu alustana? Oma -05 ja paripyörillä, ei tarvi vetareiden irrotusta.

Pate:
Minulla on talvikumeissa paistoleimat 3405 eli rippikouluikäiset.
Tämän talven meinasin vielä noilla ajaa.Tai sanoisko että seisottaa kun ei talvella juuri ajella.
Jos vuoden kuluttua kitkoja kattelis alle.

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: Pate - 11.10.2019     kello on 22:18 ---Minulla on talvikumeissa paistoleimat 3405 eli rippikouluikäiset.
Tämän talven meinasin vielä noilla ajaa.Tai sanoisko että seisottaa kun ei talvella juuri ajella.
Jos vuoden kuluttua kitkoja kattelis alle.

--- Lainaus päättyy ---

Samaa paistovuotta oli minullakin matkiksen mukana tulleet renkaat eli alkuperäiset. Ostin uudet, nyt tohtii ajaa tuonkin puolesta.

Turhan Höpöttäjä:
Minä kun olen käyttänyt melkein aina toisten vanhoja renkaita. Nyt kuitenkin meinasin hankkia kulkimeen eteen uudet nastakumit. 225/75 16  Kumpi on järkevämpi ostos Sailun, 110e vai Kormoran, 160e irto vanteelle laitettuna.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View