Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Ajatko vanhoilla renkailla?
Karabiilisti:
--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 5.10.2019 kello on 09:48 ---Muistitko tarkastaa myös jarrut?
--- Lainaus päättyy ---
Etujarrut kyllä.
Takajarrut tarkastetaan joka 5.s vuosi.
(rummut ja jotta saisi irti pitää irttottaa veto-akselitkin.)
Viime vuonna uusin jarrukengät ja samalla vaivalla sylinterit, alkuperäiset kesti 200 000km.
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 11.10.2019 kello on 21:18 ---Etujarrut kyllä.
Takajarrut tarkastetaan joka 5.s vuosi.
(rummut ja jotta saisi irti pitää irttottaa veto-akselitkin.)
Viime vuonna uusin jarrukengät ja samalla vaivalla sylinterit, alkuperäiset kesti 200 000km.
--- Lainaus päättyy ---
Minkä ikäinen Transu alustana? Oma -05 ja paripyörillä, ei tarvi vetareiden irrotusta.
Pate:
Minulla on talvikumeissa paistoleimat 3405 eli rippikouluikäiset.
Tämän talven meinasin vielä noilla ajaa.Tai sanoisko että seisottaa kun ei talvella juuri ajella.
Jos vuoden kuluttua kitkoja kattelis alle.
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: Pate - 11.10.2019 kello on 22:18 ---Minulla on talvikumeissa paistoleimat 3405 eli rippikouluikäiset.
Tämän talven meinasin vielä noilla ajaa.Tai sanoisko että seisottaa kun ei talvella juuri ajella.
Jos vuoden kuluttua kitkoja kattelis alle.
--- Lainaus päättyy ---
Samaa paistovuotta oli minullakin matkiksen mukana tulleet renkaat eli alkuperäiset. Ostin uudet, nyt tohtii ajaa tuonkin puolesta.
Turhan Höpöttäjä:
Minä kun olen käyttänyt melkein aina toisten vanhoja renkaita. Nyt kuitenkin meinasin hankkia kulkimeen eteen uudet nastakumit. 225/75 16 Kumpi on järkevämpi ostos Sailun, 110e vai Kormoran, 160e irto vanteelle laitettuna.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta