Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Ajatko vanhoilla renkailla?

<< < (6/17) > >>

Aakku:
Mulla tuli rengasrikko melko uusiin renkaisiin....

Paistovuosi oli renkaissa 2018. Renkaat oli ostettu 2018 Saksalaisesta nettikaupasta.
Rikkoutunut rengas sitten uusittiin kotimaisessa rengasliikkeessä kesällä. Tässä upouudessa renkaassa vuonna 2019 olikin sitten paistoleima 2016.

Mulla on myös tapana ostaa komas rengaskerta käytettynä. Useasti löytää hyvillä vanteilla olevat suht hyvät renkaatkin edullisesti. Kolmen rengaskerran kanssa on helppo pelata renkaita uusittaessa, kun voi viedä irtopyörät kummisuutarille. Vaatii toki tilaa säilytykseen moinen käytäntö.

Plösöilijä:
40 vuotta ajelin muiden vanhoilla renkailla. Nyt onneksi voi edes suunnitella uusien hankkimista. Kuitenkin vuosi sitten ostin vielä neljä kipaletta vanhaa rengasta kulkimeen. Niin, rahvaan elämä on näin erilaista. Mutta meikäläistä se vaan naurattaa.  ;D

Uusiapehmeitä gummeja usein saa halvemmalla ku mitähinkuvat käytetyistä joksus saa kyllä hyväkki käytetyt .................

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  4.10.2019     kello on 18:12 ---Mulla tuli rengasrikko melko uusiin renkaisiin....

Paistovuosi oli renkaissa 2018. Renkaat oli ostettu 2018 Saksalaisesta nettikaupasta.
Rikkoutunut rengas sitten uusittiin kotimaisessa rengasliikkeessä kesällä. Tässä upouudessa renkaassa vuonna 2019 olikin sitten paistoleima 2016.

Mulla on myös tapana ostaa komas rengaskerta käytettynä. Useasti löytää hyvillä vanteilla olevat suht hyvät renkaatkin edullisesti. Kolmen rengaskerran kanssa on helppo pelata renkaita uusittaessa, kun voi viedä irtopyörät kummisuutarille. Vaatii toki tilaa säilytykseen moinen käytäntö.

--- Lainaus päättyy ---
Rengas hotelli Thumb

palokurki:
Muistan, kun nuoruudessa kaveri uudisti Corollan renkaat ajamalla rälläkällä uria syvemmiksi.  ;D

armas ujomieli:
Kyllä :o

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View