Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi

Alde vs Truma

<< < (20/30) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 18.09.2018     kello on 11:15 ---minulla se on takamatkustajien penkin alla puolivälissä ajoneuvoa 10 suutimella + alusta lämmityslaitteen kanavisto eli toiset valmistajat osaa, toiset ei😉

--- Lainaus päättyy ---

Ei taida löytyä tilaa kalusteista, niin että laittaisi vaikka 100mm:n putken eteen asti, josta sitten pienemmästä putkesta pätkät eri kohteisiin.

Jepukka:

--- Lainaus käyttäjältä: matson1 - 18.09.2018     kello on 12:47 ---Ei tästä kannata enempää kinata, asian tietävät oikeaksi ne kenellä on ollut molemmat lämmitysmuodot, itellä ollut auto trumalla sillä isommalla oliko joku 6000 malli?? Ja nyt on aldella vesikiertonen lattialämmitys ja patterit.
Kokemuksesta täytyy sanoa että alde on minun mielestä parempi.

--- Lainaus päättyy ---

Samaa mieltä. Löysin muuten omasta kulkuvälineestä trumavent puhaltimen yhdistettynä aldeen niin onkos minulla sitten molemmat :)

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Jepukka - 18.09.2018     kello on 21:18 ---Samaa mieltä. Löysin muuten omasta kulkuvälineestä trumavent puhaltimen yhdistettynä aldeen niin onkos minulla sitten molemmat :)

--- Lainaus päättyy ---

Hys, hys...
Älä nyt tuommoisia puhu, menee Alden maine!    8)

Karabiilisti:
Kyllä aldestakin saa hyvän kun trumalla tuunaa.  ;D

Jatkuvaan asumiseen alde varmaankin hyvä mutta tollasiin satunnaisempiin pikatarpeisiin truma ritilämalli on paree.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Jepukka - 18.09.2018     kello on 21:18 ---Samaa mieltä. Löysin muuten omasta kulkuvälineestä trumavent puhaltimen yhdistettynä aldeen niin onkos minulla sitten molemmat :)

--- Lainaus päättyy ---
Sen oli varmaan Tsahkali laittanut  ::)
Kerro tietämättömälle mihin tuollainen Aldessa laitetaan , pannaanko vesipatteriputki noista aukoista läpi ?

Itsellä ollut aika monta Alde lämmitystä vaunuissa, ei ole tarvinnut mitään föönejä.
Tuo kerrottu pannun ääni ei edes kuulu nukkumapaikkaan kun pannu on ollut "oikein sijoitettuna" sänkyyn nähden, eli eturyhmän alla ja sänky takapäässä vaunua. Jokin naksahdus on kuulunut kun istuu yläpuolella.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View