Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi
Alde vs Truma
ohcejohka:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 1.09.2018 kello on 08:22 ---Arvasin. Ei tuon laitteen takia tarvitse kaikkia Trumia manata alimpaan helvettiin.
--- Lainaus päättyy ---
Uudemmista ei minulla kokemusta.
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: ohcejohka - 1.09.2018 kello on 02:17 ---Minulla kokemusta kummastakin. Tällähetkellä autossa alde ja vaunussa truma. Ei saa loukkaantua mutta kun vaan sais käsiin sen paviaanin joka toi truman suomeen niin antaisin päin korvia.
--- Lainaus päättyy ---
Sieltähän se löytyy samasta firmasta kuin Alden ukkokin, kas kun Truma omistaa Alden.
Se että ostaa vehkeen johon on asennettu lämmitin väärin ei kerro muuta kuin että vaunun / auton
valmistaja ei hallitse hommia eli sitä merkkiä kannattaa vältää, mikähän tuo merkki oli missä tuo lämmitin on ?
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: ohcejohka - 1.09.2018 kello on 09:36 ---Uudemmista ei minulla kokemusta.
--- Lainaus päättyy ---
Sepä se.
Hyvänkin laitteen voi 'pilata' huono kokonaisuuden suunnittelu.
Toisaalta, vaikea ymmärtää, mihin näillä ilmoilla tarvii lämmitintä?
ohcejohka:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 1.09.2018 kello on 10:00 ---
Se että ostaa vehkeen johon on asennettu lämmitin väärin ei kerro muuta kuin että vaunun / auton
valmistaja ei hallitse hommia eli sitä merkkiä kannattaa vältää, mikähän tuo merkki oli missä tuo lämmitin on ?
--- Lainaus päättyy ---
Niinpä. Vaunu on paikallaan rannassa ja käytössä vain kesällä. Lämmittimeen en kiinnittänyt suurta huomiota käyttöajan vuoksi.
En vaan arvannut, että tuo vaunu on täys harakanpesä jossa ei tarkene kesälläkään.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 1.09.2018 kello on 10:03 ---Sepä se.
Hyvänkin laitteen voi 'pilata' huono kokonaisuuden suunnittelu.
Toisaalta, vaikea ymmärtää, mihin näillä ilmoilla tarvii lämmitintä?
--- Lainaus päättyy ---
Meillä ollaan totuttu 22c lämpötilaan tai sen yli. Aikoinaan asumassamme asunnossa lämpötila ei koskaan alittanut 26c. Viime viikonloppuna autossa lämmitin kävi muutaman kerran ja piti sen runsaan 22c lämpötilan, lämmittimen laitoin päälle kun alkoi tuntumaan viileätä, sisällä silloin 21c.
Toki viileämpään tottuu, mutta kotona kuitenkin lämpötila on mikä on ja pyritän autossa samaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta