Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Ha:n tilalle matkailuauto.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Team Ahma - 4.08.2018 kello on 09:09 ---Jälkimmäisessä heikoin kohta on siinä rekisterikilpien välissä.
--- Lainaus päättyy ---
Perusteltu asiantuntijalausunt o parhaimmillaan, liekö sieltä ratin ja penkin välistä. :laugh:
---------
Enpä tunne takaveto-Fordin heikkoja kohtia, kun mulla on etuvetoinen, jonka heikkouksia takavetoisessa ei ainakaan samanlaisina ole. Ohjaamo on kapeampi kuin Ducatossa ja jousitus pehmeämpi, minun makuun liiankin pehmeä, jonka olen korjannut takalisäjousilla.
Oulaa:
Fordia ei taida löytyä automaattina kuin näitä uusia ,onko jo -17 mallisia ja joku vanha bensabussi.
Vuodesta -86 alkoi eri Transit-versioita olla puolustusvoimien käytössä varsinkin takaveto malleja.
Ne kesti varusmiestenkin käyttöä satoja tuhansia kilometreja tosi pienillä korjauksilla.
Kytkimiä poijat saivat luistamaan ,tod.näk runsaan maastoajon vuoksi.
Perä alkoi ääntämään -90 malleissa joskus ja niitä laakeroitiin sitten uudestaan.
2000 luvulla perävaivatkin sitten loppuivat.
Moottori ei kyllä hajoa helposti kuin särkemällä,ml turbot.
Tämä 2,2 Fordin kone on minun mielestäni pirteämpi ja terhakkaampi kuin Fiatin 2,3JTD
Varmasti joku Tällainen olisi erittäin käytännöllinen ja varma vekotin asuntoautona jos se alusta edellä autoa valitaan.
Onhan tässä iso jääkaappi ja parivude,takatallia,jne.
Sitten mennäänkin jo makuasioihin jotka jokaisella ovat omansa.
Minusta Fordin ohjaamomelu on paljon pienempää kuin esim.joissain Fiateissa,siis näissä 2000 luvun malleissa.
Team Ahma:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 4.08.2018 kello on 09:24 ---Perusteltu asiantuntijalausunt o parhaimmillaan, liekö sieltä ratin ja penkin välistä. :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Ei ole ratin ja penkin välistä -eikä todellakaan siltä paikalta koskaan tule olemaankaan.
Sen verran läheltä pääs... Jouduin seuraamaan kahden takaveto F***in (nykyään ex-)omistajien auvoista omistamisen iloa etten takuuvarmasti ikipäivänä tule hankkimaan itselleni ainuttakaan kyseisen merkkistä ajoneuvoa, olipa vetotapa ja pyörien lukumäärä mikä hyvänsä.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Team Ahma - 4.08.2018 kello on 10:08 ---Ei ole ratin ja penkin välistä -eikä todellakaan siltä paikalta koskaan tule olemaankaan.
Sen verran läheltä pääs... Jouduin seuraamaan kahden takaveto F***in (nykyään ex-)omistajien auvoista omistamisen iloa etten takuuvarmasti ikipäivänä tule hankkimaan itselleni ainuttakaan kyseisen merkkistä ajoneuvoa, olipa vetotapa ja pyörien lukumäärä mikä hyvänsä.
--- Lainaus päättyy ---
Kerropas nyt sitten kuitenkin kaikille, mistä olemme Ford-vuosinamme jääneet paitsi?
Täällä kun on sekä taka- että etuvedolla kulkijoita.
Haoltu:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 4.08.2018 kello on 10:58 ---Kerropas nyt sitten kuitenkin kaikille, mistä olemme Ford-vuosinamme jääneet paitsi?
Täällä kun on sekä taka- että etuvedolla kulkijoita.
--- Lainaus päättyy ---
Myös minua kiinnostaa tietää, parhaillaan rakennan takavetoista MK-6 korin, 2,5 tdi Transit'ia. Kysyn että osaisin varautua tuleviin ongelmiin. Kysymykseni ei ole sarkasmia, vaan uteliaisuutta joista en ole mahdollisesti tietoinen. :-\
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta