Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi

Harmaiden vesien tyhjennys moottoriventtiilillä

<< < (8/15) > >>

Mautoilija:
Ajonaikaisessa tyhjennyksessä, mitä moni suunnittelee, kannattaa huomioida että osa vesistä tulee valumaan pitkin takaseinää.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 20.07.2018     kello on 11:00 ---Ajonaikaisessa tyhjennyksessä, mitä moni suunnittelee, kannattaa huomioida että osa vesistä tulee valumaan pitkin takaseinää.

--- Lainaus päättyy ---
Mistä tiedät...?

Kokemuksestako?

88k5:
Noh, noh.. turhaa nokittelua/yllytystä  :-[

Kyllähän se aika totuus on, jos maantievauhdissa kylvää tielle 100 litraa auton alle, niin osa niistä nouse ilmavirran myötä peräseinälle. Eiks ni?

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 20.07.2018     kello on 11:11 ---Noh, noh.. turhaa nokittelua/yllytystä  :-[

Kyllähän se on aika totuus on, jos maantievauhdissa kylvää tielle 100 litraa auton alle, niin osa niistä nouse ilmavirran myötä peräseinälle. Eiks ni?

--- Lainaus päättyy ---
En minä vaan tiedä, kun en ole kokeillut... :)

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 20.07.2018     kello on 11:13 ---En minä vaan tiedä, kun en ole kokeillut... :)

--- Lainaus päättyy ---
En minäkää, mutta päättelin - tietysti voidaan väitellä, että "mikä osa ..", ja onko siitä mitään merkitystä/erottuuko se mitenkään/vastaako sateella ajamisen jälkiä/tuleeko mitään kontrastia autoon.. ei varmaan mistään myrkkyvesistä kuitenkaan kait ole kyse.

Mutta tuo moottoriventtili-idea olisi ihan toteuttamiskelpoine n - kellä sille olis hyötyä.
Mulla Rimorissa 2 kpl n. 70 l harmaatankkeja. Molemmilla omat kuulasulut. Toinen takapyörän etupuolella ja toinen takapuolella (sama sivu). Yleensä autoa pitää välissä siirtää eteen/taaksepäin ajokaivolla - harvassa niin isoa ajokaivoa tai valuma-allasta, että molemmat menee samalla kertaan kaivoon.. Laiskan apuhan toi olisi  ;D tosin mun pitäisi luopua suojatulppien käytöstä. Kuulasulkujen päässä kynsiliittimet (poistoletkulle, jos sellaisia käyttäis), joiden päissä tulee pidettyä tulppia - ei mene lika kuulasulkuun ajossa. Toki tuon voisi estää jonkinlaisessa letkunpätkällä/mutkalla ..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View