Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Ihmeellistä kuumeen tynkää pukkaa, eihän tässä ole mitään järkeä

<< < (9/10) > >>

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 13.09.2018     kello on 20:32 ---Käytetynkin kulkineen ostaja varustaa vaununsa tarvitsemillaan.

--- Lainaus päättyy ---

Tehdasvarusteita harvemmin käytettyihin jälkiasennellaan ::) Ja muut, itse asentamani lisävarusteet on vain lueteltu, ilman hintoja 8)

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 13.09.2018     kello on 21:06 ---Tehdasvarusteita harvemmin käytettyihin jälkiasennellaan ::) Ja muut, itse asentamani lisävarusteet on vain lueteltu, ilman hintoja 8)

--- Lainaus päättyy ---
Se takia käytetyt varusteen käy kaupaksi.

harrastelija:
Minua tuppaa ärsyttämään ilmoitukset joissa näkyy etutelttoja tms. varusteita ja sitten lopussa lukee että tämä lisävaruste maksaa 1000€ lisää.  Mieluummin leipoo varusteet hintaan, siis laittaa vähän lisää ilmaa pyyntiin (eli tinkivaraa) ja lupaa varusteet mukaan kaupanpäälle. Tai sitten ei keuli niillä ylimääräisillä varusteilla lainkaan ja myy ne erikseen, saapa samalla pyyntihintaa vähän alemmas -> vauhdittaa myyntiä.

Hesus:
Hinta kaikkineen, ja lopuksi että minkä verran lähtee hinnasta pois jos ostaja ei halua telttaa yms mukaan. Sit myy ne erikseen.

Ossi66:
Varusteet mukana tai tinkivara ei toimi mitenkään tämän aiheen vaunun myynnissä, kun hinta on korkeampi kuin maahantuojan uuden vaunun lähtöhinta. Ja kun hinta kipuaa yli 20 tonnin, se jää useimpien tuollaista etsivän hakuehtojen ulkopuolelle.

Jos haluaa oikeasti myydä, varusteet pitää riisua pois ja myydä erikseen tai sitten lisähinnasta - muuten ei ole edes kiinnostuneita.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View