Tekniikkakeskustelut > Projektit

Renault trafic 1 Asuntoauto täysremontti

<< < (2/3) > >>

mike:
Tai toisesta pyörästä.
Eikös siihen sit sovi ilmausruuvi sen toisen putken paikalle?

trafic:
Ilmaushan tuossa onnistuu oikean puoleisen pyörän sylinterin ilmausnipasta, kun tällehän tulee syöttö vasemman sylinterin kautta. Jarruputkessa eri kierteet kun ilmausnipassa.

Team Ahma:
Vanhoihin autoihin on menestyksellä laitettu Volvo Amazonin työsylintereitä, ovat tuuman halkaisijaltaan ja teho riittä aika painaviinkin autoihin.
Itse ehkä laittaisin  taka-akselille haaroituskappaleen ja molemmille sylintereille  omat putket. Aika villiltä kuullostaa tuo ilmaruuvin puuttuminen ja siitä putki toiseen sylinteriin, onkohan alunperin ollut noin vai liekö kotinikkarin viritys?

mike:

--- Lainaus käyttäjältä: trafic -  7.07.2018     kello on 13:46 ---Ilmaushan tuossa onnistuu oikean puoleisen pyörän sylinterin ilmausnipasta, kun tällehän tulee syöttö vasemman sylinterin kautta. Jarruputkessa eri kierteet kun ilmausnipassa.

--- Lainaus päättyy ---
Eiköhän siihenkin kierteeseen löytyisi ilmausnippa!

trafic:

--- Lainaus käyttäjältä: Team Ahma -  7.07.2018     kello on 13:47 ---Vanhoihin autoihin on menestyksellä laitettu Volvo Amazonin työsylintereitä, ovat tuuman halkaisijaltaan ja teho riittä aika painaviinkin autoihin.
Itse ehkä laittaisin  taka-akselille haaroituskappaleen ja molemmille sylintereille  omat putket. Aika villiltä kuullostaa tuo ilmaruuvin puuttuminen ja siitä putki toiseen sylinteriin, onkohan alunperin ollut noin vai liekö kotinikkarin viritys?

--- Lainaus päättyy ---

Haarakappaletta olen itsekin miettinyt jos ei uutta samanlaista sylinteriä löydy. Sitten vaan pistää molemmin puolin samanlaiset uudet sylinterit, kun eivät hinnankiroissa ole (n. 10€/kpl). :) Kiinnityskin noissa tälle autolle tarkoitetuissa muissa sylintereissä näyttäis olevan sama. Onneksi ei ole kiire vielä tuon jarruhomman kanssa, kun muuta puuhaa riittää varmaan ainenki kuukaudeksi  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View