Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Berlevåg ei suosi puskaparkkilaisia.
james_III:
Niin, vois kuvitella ettei kukaan puskaparkkeeraa kämppärin rajalle, siinä tässä nyt varmaan on se ongelma. Omat kokemukset noilta seuduilta on kyllä ihan eri.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: james_III - 5.07.2018 kello on 11:19 ---Niin, vois kuvitella ettei kukaan puskaparkkeeraa kämppärin rajalle, siinä tässä nyt varmaan on se ongelma. Omat kokemukset noilta seuduilta on kyllä ihan eri.
--- Lainaus päättyy ---
Jos jää puskaan niin ei todellakaan jäädä kämppärin lähellekään. Hyvin ymmärrän jos sellaisessa tapauksessa huomautetaan. Koskaan kukaan ei ole puuttunut yöpymisiimme Norjassa, toisaalta emme kyllä koskaan kyläkeskuksissa ole yöpyneetkään.
K.E.V:
Itävallassa oli yhden campingin ulkopuolella auto. Illan tullen hiippailivat alueelle suihkuun, tuon näimme ihan itse . Tuskin ainoa tapaus ja väärinkäsityksiä helposti sattuu ….
smy:
:)
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 5.07.2018 kello on 11:49 ---Itävallassa oli yhden campingin ulkopuolella auto. Illan tullen hiippailivat alueelle suihkuun, tuon näimme ihan itse . Tuskin ainoa tapaus ja väärinkäsityksiä helposti sattuu ….
--- Lainaus päättyy ---
Monastihan keskieuroopassa on matkaparkki alueen porttien ulkopuolella. Eli joskus voipi mennä ihan luvallisesti alueen suihkuun.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: smy - 5.07.2018 kello on 13:28 --- :)
Monastihan keskieuroopassa on matkaparkki alueen porttien ulkopuolella. Eli joskus voipi mennä ihan luvallisesti alueen suihkuun.
--- Lainaus päättyy ---
Olen kyllä niitä nähnyt. Tuossa tapauksessa ei.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta