rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Electrolux RM 400 R  (Luettu 2439 kertaa)

*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:24.02.2020 kello on 11:39
Electrolux RM 400 R
« : 1.07.2018 kello on 18:17 »
Moi.

Asuntoautossani on Electroluxin RM 400 R ja ei pelaa kaasulla (enkä ole varma toimiiko myöskään 12v, mutta se on sivuseikka).
Se vähän lupailee, mutta ei syty. Täältä lueskelin vinkkejä ja eräs neuvo oli tehdä vähän tekniikkaan putsausta ulkopuolelta, poistamalla seinässä oleva ritilä, jotta pääset kaapin taakse.
No ikävä kyllä tässä tapauksessa sieltä ei juurikaan mitään saa aikaiseksi, eli melkeinpä joutuu purkamaan tuon keittiön ja kaivamaan kaapin esille.

Koska tuore mökkini on miltei 30v vanha ja kaikki toimii vähän miten sattuu, luulisin, että olisi kannattavaa tehdä vähän perus huoltoa tuolla kaapin takana samalla, eli toisin sanoen; asentaa sinne yläriman taakse 12v puhallin, ja ehkä vaihtaa vähintäänkin suutin. Tämä sitten tuottaakin pieniä ongelmia; Jääkaappini tyyppikilvestä ei juurikaan saa selvää, sekin on 30v vanha :D
No malli numeron siitä sai selvää, mutta tuo product nr, joka olisi se tärkeä tässä tapauksessa, on täysin luku kelvoton, yhdestäkään merkistä tai numerosta ei saa mitään selvää.

Eli, minkä kokoista suutinta olen vailla? Dorotea kuulemma on täällä laittanut listan suuttimista, mutta haku ei tuottanut toivottuja tuloksia sanalla "suutin". Lisäksi asiaa on käsitelty täällä varmasti usein, mutta hyvät vinkit voi laittaa minun puolestani jälleen kerran jakoon ;)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2019 kello on 10:53
  • No voi hitsin hitsi.
Vs: Electrolux RM 400 R
« Vastaus #1 : 1.07.2018 kello on 20:33 »
Alan liikeestä , esim Jyväs-caravan , löytynee kun ilmoitat kaapin mallin heille. Sieltä itse sain avun taannoin vastaavassa tilanteessa.

*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:24.02.2020 kello on 11:39
Vs: Electrolux RM 400 R
« Vastaus #2 : 1.07.2018 kello on 23:00 »
Kiitti. Sama pätee varmaankin best caravan liikkeeseen, se sattuu olemaan tuossa "nurkilla"..