Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Suuri iskarikeskustelu
Hesus:
mua askarruttaa se, että mitä tarkoitetaan "iskunvaimentimen pituudella"? aina olen ajatellut, että siinä olisi kaksi merkittävää pituttaa, minimi ja maksimi.
Jos puhutaan vain yhdestä pituudesta, niin kumpaa tarkoitetaan?
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 17.10.2018 kello on 19:21 ---Melko monta vuotta näin on menty ja kymmeniä ketjuja siinä ajassa vanhasta erotettu. Ei ole aiemmin tainnut haitata muita kuin joitakuita, jotka ovat sanotusta syystä Hiekkalaatikossa aloittajina.
--- Lainaus päättyy ---
Ei se minuakaan haittaa, vaikka useassa olenkin 'aloittaja'.
Jotkut vaan ei aina ymmärrä, että ekassa viestissä ei tarvi olla mitään hämärää/..tumaista.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Jari Tervo - 16.10.2018 kello on 20:59 ---Hauska läävä tää on, minun nimissä ylläpito aloittaa minulta kysymättä uuden keskustelun.
Olisi poistanut keskustelun tai kysynyt luvan tällaiseen aloitukseen mutta ei kumpaakaan vaan aloitaa kysymättä "aloittajalta", olisi pistänyt itsensä keskustelua aloittajaksi.
Pölijää toimintaa, sanon ma.
--- Lainaus päättyy ---
Tyytyväinen nyt?
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 17.10.2018 kello on 19:21 ---Rupeaisi jo riittämään, mutta sen verran vielä, että ei ole teknisesti mahdollista ylläpidon/valvojien laittaa avausviestiä, kun ne menevät aikajärjestyksessä.
Melko monta vuotta näin on menty ja kymmeniä ketjuja siinä ajassa vanhasta erotettu. Ei ole aiemmin tainnut haitata muita kuin joitakuita, jotka ovat sanotusta syystä Hiekkalaatikossa aloittajina.
--- Lainaus päättyy ---
Poikkeuksellisesti nyt puukotettu tietokantaa suoraan että saadaan aloitusviesti pois loukkaantuneelta. Ei siis normaali tapa.
Pössis:
Kerran oli tapaus, jossa korjaamo tilasi tavalliseen Ducatoon maxin iskarit. Silloin keula laski muutaman sentin, olisko käynyt tälläkertaa päinvastoin?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta