Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Suuri iskarikeskustelu
ktako:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 16.10.2018 kello on 15:29 --- Ja itsellä ollut pösöjä 604 3kpl/ 309 ja mahtava pehmeä kyyti.Kuulut joskus jonkun sanovan kun ranskalainen tekee auton, niin aloittaa jousitus/alusta.
--- Lainaus päättyy ---
jousitusperinne lähti Ranskassa siitä kun piti saada rättärillämunat ehjänä kanalasta kauppaan. ^-^
megaman:
--- Lainaus käyttäjältä: Jari Tervo - 14.10.2018 kello on 10:46 ---Aiemmin kerroit et kyseessä ei ole kaasuiskari. Mutta tee ihan mitä lystäät.
Omaspahan on . . .
--- Lainaus päättyy ---
Ai jaa, en tainut sitten kertoa muuta kuin että tolpat oli merkkiä ja mallia Sachs Super Touring. Ja asentajan mukaan tuuman pidemmät kuin mitä siellä oli. Ovat siis kaasut kaksiputkirakenteel la. Takana Monroet myös kaasut.
Ja NYT on erittäin hyvä ajaa, ei kallistele enää mutkissa. Jos vielä päivittäisi renkaat, voisi ruveta ajamaan vaikka radalla... 8)
vaanari61:
Hauska läävä tää on, minun nimissä ylläpito aloittaa minulta kysymättä uuden keskustelun.
Olisi poistanut keskustelun tai kysynyt luvan tällaiseen aloitukseen mutta ei kumpaakaan vaan aloitaa kysymättä "aloittajalta", olisi pistänyt itsensä keskustelua aloittajaksi.
Pölijää toimintaa, sanon ma.
smy:
--- Lainaus käyttäjältä: Jari Tervo - 16.10.2018 kello on 20:59 ---Hauska läävä tää on, minun nimissä ylläpito aloittaa minulta kysymättä uuden keskustelun.
Olisi poistanut keskustelun tai kysynyt luvan tällaiseen aloitukseen mutta ei kumpaakaan vaan aloitaa kysymättä "aloittajalta", olisi pistänyt itsensä keskustelua aloittajaksi.
Pölijää toimintaa, sanon ma.
--- Lainaus päättyy ---
Keskustelu leviää yhden aiheen ympärille niin se pitää jakaa omaansa. Minusta ylläpidolta hyvin tehty Thumb
vaanari61:
--- Lainaus käyttäjältä: smy - 16.10.2018 kello on 21:04 ---Keskustelu leviää yhden aiheen ympärille niin se pitää jakaa omaansa. Minusta ylläpidolta hyvin tehty Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Mutta ylläpito saa olla itse keskustelun aloittaja, eikä kysymättä "arpoa" jotain keskustelijaa keskustelun aloittajaksi.
Joku tolokku touhuun.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta