rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Aakku harhailemassa Itä-Euroopassa  (Luettu 10594 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:19
Vs: Aakku harhailemassa Itä-Euroopassa
« Vastaus #30 : 19.07.2018 kello on 08:28 »
Jos nyt unohdettais se "jotta toimii **** kortilla" tuo EU kiintiö on nykyään käytössä jokaisella operaattorilla

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/internet-telecoms/mobile-roaming-costs/index_fi.htm
No onhan se, mutta varmuudella tiedän, että Soneran simmillä toimi...

Toki se on myös laitteesta kiinni. Tietsikka mulla oli heikoin tarttumaan WLAN:iin ja Lenovon pieni tabletti paras. Kännykkä sitten siltä väliltä.
Totta on myös se, että monin paikoin vuoristoisilla alueilla tuli ilmoitus, että vain hätäpuhelut.
Mulla on kaksi Soneran liittymää kännykässä, joista toinen on yritysliittymä.
Yritysliittymä datan osalta ei ole ihan ilmainen, joten se oli tavallaan varaliittymänä.

*****
  • Aluevalvoja
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:04
  • Autossa on pyörät
Vs: Aakku harhailemassa Itä-Euroopassa
« Vastaus #31 : 19.07.2018 kello on 08:46 »
No onhan se, mutta varmuudella tiedän, että Soneran simmillä toimi...

Toki se on myös laitteesta kiinni. Tietsikka mulla oli heikoin tarttumaan WLAN:iin ja Lenovon pieni tabletti paras. Kännykkä sitten siltä väliltä.
Totta on myös se, että monin paikoin vuoristoisilla alueilla tuli ilmoitus, että vain hätäpuhelut.
Mulla on kaksi Soneran liittymää kännykässä, joista toinen on yritysliittymä.
Yritysliittymä datan osalta ei ole ihan ilmainen, joten se oli tavallaan varaliittymänä.
Tottakai on varmuus siitä kun kokeillut. Mutta Suomalaisilla operaattoreilla ei esim Romaniassa omaa verkkoa. Toimivat paikallisten operaattoreitten verkossa jotka auliisti myyvät meidän operaattoreille verkkoaan kun siitä rahaa saavat, ilman rajoituksia. Itsekin olen "kokeillut" siellä monena vuonna ja silti totean että kaikki kotimaiset siellä toimii , koska toimivat heidän verkossa.
Lähinnä halusin mainita asiasta ettei kukaan saa väärää käsitystä.