Tekniikkakeskustelut > Etuteltat ja markiisit
Isabella Sun Blue -aurinkokatoksesta keskustelua
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: Vesa - 26.06.2018 kello on 08:11 ---Minulta löytyisi ylimääräisenä kuvan mukainen Isabellan katos. Ollut dethleffs 740 TK vaunussa. Hinta 300€.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Mikä a -mitta? En kyllä noinpaljoa maksa käytetystä kun 500 saa uuden samanlaisen mut carbon putkilla
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 26.06.2018 kello on 09:29 ---Mikä a -mitta? En kyllä noinpaljoa maksa käytetystä kun 500 saa uuden samanlaisen mut carbon putkilla
--- Lainaus päättyy ---
Nuot isabellan Sun Blue yms. katokset on A-mitallisia, joten se pitää ostaa vaunun A-mitan mukaan, jotta passaa kunnolla paikoilleen ilman että tarvii särkeä telttauraan väliulosottoja.
Hobby 720 2012 A-mitta on joko 1127 tai 1165
Tuolta löytyy lisätietoa:
https://www.isabella.net/fi/tuki/tiedon-haku/hakutulokset?fab=Hobby&year=2012&page=3
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 26.06.2018 kello on 09:47 ---Nuot isabellan Sun Blue yms. katokset on A-mitallisia, joten se pitää ostaa vaunun A-mitan mukaan, jotta passaa kunnolla paikoilleen ilman että tarvii särkeä telttauraan väliulosottoja.
Hobby 720 2012 A-mitta on joko 1127 tai 1165
Tuolta löytyy lisätietoa:
https://www.isabella.net/fi/tuki/tiedon-haku/hakutulokset?fab=Hobby&year=2012&page=3
--- Lainaus päättyy ---
1165 on minun hobbyn a-mitta ja toi kaupattu katos on detskussa jonka a-mitta on 1200 ja jää siihen lyhyeksi. Arvelisin että tuon kuvan katoksen a-mitta on 1175 joka on sama kun minulla jo olevan ventura teltan. Ymmärtääkseni 1175 on suurin a mittainen sun blue katos. 1150 jää hobbyssäkin lyhyemmäksi. Tuosta kuvasta saa tosiaan hyvän kuvan että toi sun blue antaa älyttömän paljon paremman suojan kun mikään markiisi. Teltan pystytyksessä minulla kuluu eniten aikaa helmojen iskemiseksi maahan. Kun yli 13 metriä tikuttaa helmaan maahan niin siitä ei tunti ole kaukana. Kun taas itse teltan kasaus ei kauan vie. Tuossa sun blue katoksessa tikutettavaa ei ole kuin päätyseinät. Niin ja myrskyliina jos keli sen vaatii. Ja tuossa minun venturassa on vielä tuo räystäs jossa on yhteensä yhtämonta osaa kun on koko teltan putkistossa. Aivan ykkönen on tuo etuteltta kunhan sen vaan jaksaa pystyttää. Toi katos on kai seuraavaksi lähimpänä telttaa varsinkin jos vielä laittaa pätkän tuuliaitaa tuohon eteen. Meillä kun tuota kamaa kertyy tohon vaunun eteen (parit vaunut, joskus koira, pihapöytä, 4 tuolia, grilli) olis kiva kun ne vois siinä seisoa ilman pelkoa että kastuvat. Minkään markiisin alle niitä ei kannata yrittää änkeä aukeaa se sitten veivillä tai sähköllä
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 26.06.2018 kello on 09:29 ---Mikä a -mitta? En kyllä noinpaljoa maksa käytetystä kun 500 saa uuden samanlaisen mut carbon putkilla
--- Lainaus päättyy ---
Et viittis heittää linkkiä, mistä löytää halpoja telttoja/katoksia ;D
Meillä on Isabellan teltta ostettu käytettynä 2006 ja nyt alkaa olla siinä tilassa että kohta joutuu hankkimaan uuden :)
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 26.06.2018 kello on 10:11 ---Et viittis heittää linkkiä, mistä löytää halpoja telttoja/katoksia ;D
Meillä on Isabellan teltta ostettu käytettynä 2006 ja nyt alkaa olla siinä tilassa että kohta joutuu hankkimaan uuden :)
--- Lainaus päättyy ---
Obelink.de tai sitten ebay.co.uk ja hakusanaksi teltan nimi mitä etsii. Tosin maksaa kokoteltat tuollakin sen tonnin. Mielenkiinnosta niin mikä on sinun detskun a-mitta? Meillä on yksi kerran käytetty etuteltta ja ekalla omistajalla se on ollut kesän kausipaikalla. Jos se on sopiva niin tuota voisi isäukolta kysyä haluaisiko myydä pois (vähän epäilen kyllä). En muista oliko se isabella vai isabellan halpamerkki ventura.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta