Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Autorouten siirto koneelta toiselle
Aakku:
Surface ja oma kotikone tilttasivat....
Miten Autorouten lisenssin saisi siirrettyä uudelle koneelle?
Nyt tulee ilmoitus, että lisenssi on jo käytössä. Ne kun on siellä tiltanneissa koneissa. Vanhat matkareitit merkintöineen on kyllä tallennettu, mutta milläs katselet. Parin viikon ajan saa katsella ilman lisensiä ja sitten se on siinä.
tsahkali:
Oliko siinä joku lisenssikin? :o
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 22.06.2018 kello on 18:50 ---Oliko siinä joku lisenssikin? :o
--- Lainaus päättyy ---
Se on sellainen "Product Key"....
Heitin pyyhkeen kehään AutoRouten osalta. Onneksi mulla on tallessa karttojen ajetuista reiteistä ja kohteista kuvat, mutta ei se nyt ihan sama asia ole.
Nyt olen koittanut opetella Hereä. Karttoja lataillut läppäriin ja harjoitellut reittien linkittämistä kännykkään.
Sitä vielä mietin, josko läppärin Hereen saisi GPS paikannuksen. Olisi helppo tiirailla isommalta näytöltä ja kartalta. Sellainen jälkikin AutoRouten tapaan ajetuista pätkistä olisi kiva. En ole sellaisia täppejä vielä löytänyt. Lieneekö toiveajattelua.
mjh48:
Soita Microsoftille, minä olen soittanut monta kertaa ja aina olen saanut avun.
Yhteys tiedot löytyy MS:sivulta ja apua saa suomeksi.
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 23.06.2018 kello on 22:03 ---Sitä vielä mietin, josko läppärin Hereen saisi GPS paikannuksen. Olisi helppo tiirailla isommalta näytöltä ja kartalta. Sellainen jälkikin AutoRouten tapaan ajetuista pätkistä olisi kiva. En ole sellaisia täppejä vielä löytänyt. Lieneekö toiveajattelua.
--- Lainaus päättyy ---
Aikanaan kun veneilin, niin mulla oli karttaplotterina pc ja siinä tuollainen https://www.kauppasatama.fi/tuote/GPS-106S/GlobalSat-BU353S4-GPS-USB-liitoksella-magneettikiinnitys-48-kanava gps-vastaanotin. En muista, mitä kaikkia toimintoja siinä oli. Mutta muistaakseni mm reitin tallennus. Ja taisi olla suunnittelukin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta