Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Hyvä hupiakku merkkki
mjh48:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 19.06.2018 kello on 17:17 ---Kaikki akut käy. No, ei Exide.
--- Lainaus päättyy ---
Mikä vika Exidessä?
Minulla ne ovat kestäneet keskimäörin 9 - 10 vuotta.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 - 19.06.2018 kello on 17:22 ---Mikä vika Exidessä?
Minulla ne ovat kestäneet keskimäörin 9 - 10 vuotta.
--- Lainaus päättyy ---
Kun puolen kymmentä uupui, minä uuvuin myös.
Mautoilija:
Eiköhän tässäkin päde sääntö että jos haluaa halvan ja hyvän, pitää ostaa molemmat.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 19.06.2018 kello on 17:34 ---Eiköhän tässäkin päde sääntö että jos haluaa halvan ja hyvän, pitää ostaa molemmat.
--- Lainaus päättyy ---
Nuorimies ei taida muistaa, kun ne todistetusti sai samassa paketissa, eli Bilteman akku voitti TM-testin.
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 19.06.2018 kello on 18:35 ---Nuorimies ei taida muistaa, kun ne todistetusti sai samassa paketissa, eli Bilteman akku voitti TM-testin.
--- Lainaus päättyy ---
Nuorimies... no joo,kelpaa.
TM-testi :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Lopetin tilauksen noin 15 vuotta sitten.
Kannataakin ottaa yksittäistapaus säännöksi. Käytän harrastekulkineissa halpisakkuja. Kun kesän kestävät, hyvä. Seuraavana keväänä tutkitaan kunto ja ostetaan tarpeen vaatiessa uusi. Pientä moottoria jaksaa pyörittää huonompikin akku. Ja lähemmäs 50 vuotiaalle autolle tuuppaajia löytyy jos sähkö loppuu. Eikä tarvitse miettiä mistä kohtaa voi työntää ettei muovipaneelit hajoa. :P
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta