Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö
Aurinkopaneelin asennus
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 14.09.2018 kello on 10:54 ---Entä sitten?
--- Lainaus päättyy ---
Vaikuttaa sulakkeen sijoitukseen.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 14.09.2018 kello on 12:21 ---Vaikuttaa sulakkeen sijoitukseen.
--- Lainaus päättyy ---
No sillon se pitää olla siellä paneelin kyljessä!
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 14.09.2018 kello on 13:04 ---No sillon se pitää olla siellä paneelin kyljessä!
--- Lainaus päättyy ---
Voihan se sielläkin olla. ;D
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 14.09.2018 kello on 10:31 ---Virta on sama koko piirissä.
--- Lainaus päättyy ---
Rölli:
voi teijän sulakkeitten kanssa, ei paneelilta voi tulla enempää virtaa kuin sen oikosulkuvirta on ja sen pienempää sulaketta ei voi laittaa, joten aivan turha paneelin ja säätimen välissä... Ainut paikka missä on riittävästi virtaa saatavissa on akku eli säätimen ja akun väliin sulake nikä on nimellisvirraltaan noin 1.5 kertanen säätimen maksimi virtaan...
minä en nissään nimessä laittaisi säätimen ja paneelin väliin lisää vikapaikkoja ihan rahankulun ja huvin vuoksi
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: Rölli - 14.09.2018 kello on 13:32 ---voi teijän sulakkeitten kanssa, ei paneelilta voi tulla enempää virtaa kuin sen oikosulkuvirta on ja sen pienempää sulaketta ei voi laittaa, joten aivan turha paneelin ja säätimen välissä... Ainut paikka missä on riittävästi virtaa saatavissa on akku eli säätimen ja akun väliin sulake nikä on nimellisvirraltaan noin 1.5 kertanen säätimen maksimi virtaan...
minä en nissään nimessä laittaisi säätimen ja paneelin väliin lisää vikapaikkoja ihan rahankulun ja huvin vuoksi
--- Lainaus päättyy ---
Juuri näin. Näin on minulla toteutus ja mieli on rauhallinen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta