Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Matkailuauto vai vaunu?

<< < (11/14) > >>

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria -  5.10.2018     kello on 22:36 ---vaunun systeemi nostaakin akselin kohdalta jommalta kummalta puolen ja sitten tukijaloilla oikaiseen pituus suunnan eli joskus kannattaa myös tietää asiasta jota kommentoi😉

--- Lainaus päättyy ---

Sä lainasit  >:(

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen -  5.10.2018     kello on 19:10 ---Olen erilainen nuori ja minulla on molemmat tällä hetkellä. Kumpikin menee parkkiin ja vaateriin enkä ole tarttenu minkään valtakunnan kiiloja kummassakaan.. Aina on pikkuisen ajelemalla löytyny suora paikka (kun ei matkusta asfalttikentillä).  :)

--- Lainaus päättyy ---

Aika kummallinen kommentti.
Jos nyt vähänkin liikkuu, niin taatusti tarvii kiiloja.
Sekä metsässä, että asvaltilla.

Toki, jos ei ole väliä missä asennossa nukkuu, niin sitten...

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria -  5.10.2018     kello on 22:36 ---vaunun systeemi nostaakin akselin kohdalta jommalta kummalta puolen ja sitten tukijaloilla oikaiseen pituus suunnan eli joskus kannattaa myös tietää asiasta jota kommentoi😉

--- Lainaus päättyy ---
Ostetaan vermeet ja homma hoidetaan käsipelillä  :P
Vaunuhommissa ajoin kiiloilla sivukallistuman oikeaksi, nokkapyörällä, tukijaloilla loput. Ei siihen mitään systeemiä tarvitse.

mjh48:
Vaunu vai auto?
Aivan turhaa vääntöä. Riippuu matkustustyylistä ja matkaajista.
Minulta on kysytty asiaa monta kertaa ja aina olen vastannut: Kummallakin on puolensa. Ne ovat erilaisia.
Toinen tykkää äidistä toinen taas tyttärestä.
Itse olen matkaillut autolla 35 vuotta, sitä ennen 4vuotta vaunulla.
Minun/meidän tyylin on auto sopinut paremmin.
Matkailun lisäksi on kyse missä säilyttää kalustoa, vaunu pitäsi viedä jonnekin auto on pihassa.

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija -  5.10.2018     kello on 23:03 ---Ostetaan vermeet ja homma hoidetaan käsipelillä  :P
Vaunuhommissa ajoin kiiloilla sivukallistuman oikeaksi, nokkapyörällä, tukijaloilla loput. Ei siihen mitään systeemiä tarvitse.

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija -  5.10.2018     kello on 23:03 ---Ostetaan vermeet ja homma hoidetaan käsipelillä  :P

--- Lainaus päättyy ---
se luetun ymmärtäminen, muista.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View