Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Matkailuauto vai vaunu?
Lerssinen:
Olen erilainen nuori ja minulla on molemmat tällä hetkellä. Kumpikin menee parkkiin ja vaateriin enkä ole tarttenu minkään valtakunnan kiiloja kummassakaan.. Aina on pikkuisen ajelemalla löytyny suora paikka (kun ei matkusta asfalttikentillä). :)
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 5.10.2018 kello on 16:51 ---Muahahahaa, kaapeli ja töpseli on kaksi eri asiaa, luulisi jo tuolla tieto taidolla tietävä ;)
--- Lainaus päättyy ---
Mikä siinä kaapelissa on ongelma. Painaako liikaa?
Palkkaa orja nostamaan :-*
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 5.10.2018 kello on 18:31 ---Se on taasen kiinni siitä mikä on taitotaso ratin ja penkin välissä ;)
--- Lainaus päättyy ---
Ei ole. Taitotason ero vaikuttaa kaikkiin kulkineisiin. Isosta ei saa ketterää, vaikka kuinka väittäisi. Tarpeeksi isoa leirintäpaikkaa, kääntöpaikkaa ym. joutuu etsiskelemään. Kaikkialla ei voi ajaa suoraan "ruutuun". Hyvä esimerkki on Pariisin Bois de Boulognen alue. ;D
Ja nyt oli kyse niin pienestä erosta kuin kaapelin jäykkyydestä, josta esitit itse väitteen.
Hymer B 654:
Noin 40v olen harrastanut vaunuilua eri muodossa, välillä ollut kausipaikalla,välillä vedelty perässä ja veturina on aina ollut S-mallinen.Välillä ihastuimme mökkeilystä,jota vieläkin harrastamme vaihteeksi vaunuilulle.Muutama vuosi sitten ostimme m.auton,jonka olemme todenneet helpoksi lisäpetien tuojaksi tarvittaessa niin mökille kuin kausipaikalla olevalle vaunullekin.siis alkuperäiseen kysymykseen viitaten sanoisin ,että molempi prempi.! Elämässä pitää olla vaihtelua ja vaihtoehtoja!
aakoo:
Millaisessa hintaluokassa hydraulinen tukijalkasysteemi suunnilleen on?
Ei kai sellainen mahdoton olisi itsekkään tehdä...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta