Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

12 V johto

<< < (5/6) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: jamppa508 - 19.06.2018     kello on 05:49 ---Jos jatkoliitoksista puhutaan niin siinä https://www.ikh.fi/fi/kutistejatkoliitin-sin-50kpl-1-5-2-5mm2-st850108 on mielestäni paras vaihtoehto Thumb joita olen töissä käyttäny esim. rekkojen levikevaloissa, kohdassa jossa kierrejohto muuttuu tavalliseksi johdoksi ja on kovalla rasituksella kun lähes päivittäin valoja vedetään edestakaisin ja päälle olen vielä laittanu kutistesukan eikä ainakaan vielä ole 12 vuoden aikana yhtään liitosta hajonnu  ;)

--- Lainaus päättyy ---
Jep ,tuo on hyvä. Siinä on kyllä tinaa joten kohta tulee joku "tekniikan diletantti" kertomaan jotta katkeaa siitä. ::)
Olen joutunut tinan kera, surraamalla , puristeliitoksilla jne liittämään jonkunlaisen määrä johtoja vuosien varrella.
Tuollainen eka kutistemuovi päällyste kaapelijatkokseen oli minulla ja työkaverillani aikoinaan testikäytössä ennen markkinoilletuloa.

-------:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 19.06.2018     kello on 08:43 ---Jep ,tuo on hyvä. Siinä on kyllä tinaa joten kohta tulee joku "tekniikan diletantti" kertomaan jotta katkeaa siitä. ::)
Olen joutunut tinan kera, surraamalla , puristeliitoksilla jne liittämään jonkunlaisen määrä johtoja vuosien varrella.
Tuollainen eka kutistemuovi päällyste kaapelijatkokseen oli minulla ja työkaverillani aikoinaan testikäytössä ennen markkinoilletuloa.

--- Lainaus päättyy ---

Ehe eh.. kuuleppa Diletantti..Eipä ainakaan wurthin kutistejuotokset kestäneet trukeissa.. Hituvirta hommissa, kuin max vuoden..

-------:
https://m.motonet.fi/fi/tuote/487138/Jatkoliitinkutistesukka-punainen-10kpl

Jos nuo on niitä wurthin puristeabikoja kutistesukalla. On todella hyviä..

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 19.06.2018     kello on 08:43 ---Olen joutunut tinan kera, surraamalla , puristeliitoksilla jne liittämään jonkunlaisen määrä johtoja vuosien varrella.

--- Lainaus päättyy ---
Entä räppäys?

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 19.06.2018     kello on 21:24 ---Ehe eh.. kuuleppa Diletantti..Eipä ainakaan wurthin kutistejuotokset kestäneet trukeissa.. Hituvirta hommissa, kuin max vuoden..

--- Lainaus päättyy ---
Kysyppä Jampalta miksi sillä kestää  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View