Muuli Onko Muuli lehti- vai kierrejousilla? Onko Muuli lehti- vai kierrejousilla?Lehtijouset, pihakärriksi eli mönkijällä pääosin vedellään, halkoja sun muuta ja alkukesästä yhden lauta-aitan purku hommaan hankittu. Ja saahan sillä vietyä mönkijän huoltoon kun kippaava on. Joku 600 numero on kyljessä, 750kg kokonaisuus ja oma 160kg papereiden mukaan, 1995 kilvet laitettu. Joku 600 numero on kyljessäKantavuus 600 kg. Lehtijouset, pihakärriksi eli mönkijällä pääosin vedellään, halkoja sun muuta ja alkukesästä yhden lauta-aitan purku hommaan hankittu.Ok. Tavarat pysyy kyydissä kun ei oo "mukajouset" Siksi tuo kiinnosti, kun ei kuvasta osannut sanoa onko lehtijousen pultti vai tukivarren pultti. Muuli otti 80-luvun lopulla mallia Lap-ponista ja teki myös kierrejousi akseliston. Ne mallit taisi kyllä olla jotain Kxxx 😁 Ok. Tavarat pysyy kyydissä kun ei oo "mukajouset"😁 Mutta siinä on nuo "mukaiskunvaimentime t", no renkaat säästyy kun ovat puolet matkasta ilmassa ja syystä taitavat olla alkuperäiset. Ehkä täytyy alkukesästä hommata uudet renkaat ![]() Peräkärryyn uudet renkaat 78€.Mistä tohon hintaan? Naapurilta, oli ostanut uudet kärriinsä, seisoivat hallin nurkassa vuoden verran odottamassa vaihtoa, mutta jako ei sopinutkaan, niin möi minulle kun minun kärriin sopivat.
Mätänetissä noita näkyy olevan myynnissä 59 euroa rengas ja vanne. Ja sieltä ne nuokin on alunperin kotoisin. Tuommoinen äly-tv tikku, ei viitti töllöä vaihtaa, tämä maksoi 44€ verkkokauppa.comVirittelin paikoilleen, hyvin rokkaa. Virittelin paikoilleen, hyvin rokkaa.tarviikos se muuta että telkkarista löytyy usb paikka? tarviikos se muuta että telkkarista löytyy usb paikka?Hdmi millä menee tavara töllöön. Riippuu töllö stä riittääkö usb:n virta tuolle. No mukana tuli verkko muuntaja, itse otin usb kaapelilla a-auton pistokkeesta sähköt. |