Kolme tuulilasinpyyhkijän sulkaa Motonetista, yhtä monta kymppiä. Häätyy napsauttaa paikoilleen kunhan päivä valkenee.
Kolme tuulilasinpyyhkijän sulkaa Motonetista, yhtä monta kymppiä. Häätyy napsauttaa paikoilleen kunhan päivä valkenee.
Paisuntasäiliö tuohon kaukolämpö yksikköön tilasin. Neitsyys mennyt siitä kun kalvo on revennyt😄
Oikeeta kunnon sinappia... 😉Olen mainonnan uhri... Ostin paikallisesta kyläkaupasta, mutta mietoa. Mun suussani ei maistu väkevä sinappi. Sanoisin maistuvan samalta kuin Auran sinappi. Elikä entinen Turun sinappi. ^
Onko nimenomaan kange eli vahva? Ei ole yksikään Turun sinappi tuntunut ikinä nenässä asti, kuten Pöltsämaa kange tekee. 🙂 ^ Miksi ruoka pitäisi pilata tuollaisella? Pilaa ne jotkut juomalla ruokajuomana viiniä ! Makunsa kullakin!
Miksi ruoka pitäisi pilata tuollaisella? Kyllä sinapissa pitää olla potkua! Varmaan homma lähtenyt siitä, kun 70-luvulla isoäiti teki itse sinappia sinappijauhoista joka jouluksi. Nykyään tulee toisinaan tehtyä sinappia myös itse, kun kaupasta ei tahdo löytyä kunnollista. Siinä oma joulusinappi. Tässä oma suosikki. ^Ei kun nimenomaan mietoa, kuten kirjoitin.. En tuosta väkevästä osaa sanoa, kun en sellaista maistanut. Nää on niin makuasioita. Itse pidän nykyisin väkevää liian vahvana. Jos haluan vain sinapin maun suuhuni, niin söisin sen paljaaltaan. Sitä pysähdyinkin lukemaan, ajattelin lopulta, että totesit sen olevan mietoa. Aattelin, että siinäpä vasta varsinainen tulisen sinapin ystävä, kun ei tunnu missään... 🙂
Sitä pysähdyinkin lukemaan, ajattelin lopulta, että totesit sen olevan mietoa. Aattelin, että siinäpä vasta varsinainen tulisen sinapin ystävä, kun ei tunnu missään... 🙂 Täällä on tulisen ystävä, itse pitää värkätä aina jouluksi sinappi kun nuo kaupan värjätyt jauhosotkut ei paljon hk blååsta eroa
Sähköpolkupyörä
Yosemite Mountainbike 29" Biltemasta tarjouksella, ja tosin jo viime sunnuntaina hain.
^ Mersun omat etiketit siinä oli. En tutkinut tarkemmin. Heräte ostoksena Tokmannilta kompura ja imuri, vaimon kanervien oston lisäksi.
|