rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Viimeisin hankinta  (Luettu 720041 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:15
Vs: Viimeisin hankinta
« Vastaus #4845 : 26.11.2022 kello on 18:43 »
Ei sillä yksityisyydellä vallan suurta menetettävää ole, jos pyrkii kohteliaasti elämään. Roadcar Van R 540 uusi, kellertänkullanväri nen, myyjä r-j Turku, haettu ensin Kempeleeltä. Useita vuosia puolison kanssa on mietitty kotimaan matkailusta ilman hotellia tai mökkiä. Pieni kuivanmaan mökki on edelleen, jossa voi sitten huilata välillä. Nyt eläköitymisen myötä kokeillaan tätä tapaa. Pitää vielä hoidella harrastuksen jäsenyysasioita.


Minä kyllä suosittelen SFC jäsenyyttä ja jos ei ole parempaa suosittelijaa, mun numeroa 114701-0 saa vapaasti käyttää suosittelijana. Täällä on paljon jäsenyyteen negatiivisesti suhtautuvia, mutta onneksi kaikilla on vapaus valita oman tarpeen mukaan missä haluaa leiriytyä.

Onnea hankinnalle ja turvallisia kilometrejä .

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:29
Vs: Viimeisin hankinta
« Vastaus #4846 : 26.11.2022 kello on 19:04 »
Minä kyllä suosittelen SFC jäsenyyttä ja jos ei ole parempaa suosittelijaa, mun numeroa 114701-0 saa vapaasti käyttää suosittelijana. Täällä on paljon jäsenyyteen negatiivisesti suhtautuvia, mutta onneksi kaikilla on vapaus valita oman tarpeen mukaan missä haluaa leiriytyä.

Onnea hankinnalle ja turvallisia kilometrejä .

Samaa mieltä Ossi66 kanssa, vaikka öitä vähänpuoleisesti on viimeaikoina SFC:n alueilla on tullut vietettyä niin jäsenyydestä en luovu. Ehkä ei sittenkään vaikka karavankulkine poistuisikin käytöstä.

Reissulle rauhallisia hetkiä tutkiskeluun mitä reissussa tarvii, mitä ei.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:43
Vs: Viimeisin hankinta
« Vastaus #4847 : 26.11.2022 kello on 19:16 »
mutta onneksi kaikilla on vapaus valita oman tarpeen mukaan missä haluaa leiriytyä.

Kysehän on myös siitä, haluaako matkailla vai bongailla leirintäalueita.
Voi toki olla SFC:n jäsen, vaikka ei noita kuuluisia alueita voisi/haluaisi käyttää.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:16
  • Kohtele toisia kuten toiset sinua
Vs: Viimeisin hankinta
« Vastaus #4848 : 26.11.2022 kello on 20:08 »
Kysehän on myös siitä, haluaako matkailla vai bongailla leirintäalueita.
Voi toki olla SFC:n jäsen, vaikka ei noita kuuluisia alueita voisi/haluaisi käyttää.
Tiedoksi että SFC:n jäsenenä voi myös matkailla ja yöpyä siellä missä ilman jäsenyyttäkin. 
Jäsenyys ei siis sido oleskelemaan/yöpymään Jäsenetualueilla, eikä olemassa olevia pieniä jäsenetuja käyttämään ja jäsenetuun kuuluvan Caravan -lehdenkin voi ostaa irtonumeroina.
Liitto on alueyhdistysten liitto eikä paljoakaan tee jäsenistön hyväksi asioita, mainittujen pienten alennusten ja lehden lisäksi. 
Se ei toimi muuten kuin koordinoi ja jakaa jäsenmaksut yhdistyksille sekä poistaa kirjoituksia epäasillisuuden ja mielipiteiden vuoksi liiton valvomissa some-sivuilla.
Itse ole kauan sitten liittynyt ja maksanut mokoman muutaman kympin vuotisen jäsenmaksun ja olen sitä mieltä ettei parempaakaan liittoa ole käytettävissä.  Olen sitä mieltä että aateluus asiaan velvoittaa olla jäsen, jospa liitto joskus ryhtyisi toimimaan myös jäsenten eduksi.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:54
Vs: Viimeisin hankinta
« Vastaus #4849 : 26.11.2022 kello on 20:15 »
Mitä eroa niissä keskenään?
Toisessa hlöauton kuva, toisessa kuorkin..
Ei mitään, pakkaukset eri sivuilta kuvattuna.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:25.03.2024 kello on 20:24
Vs: Viimeisin hankinta
« Vastaus #4850 : 26.11.2022 kello on 20:51 »
Miksi liittyä harrastuksen jäseneksi jos aiot matkailla? Matkailija tuskin puutarhaleiriä ylläpitää, varsinkin kun oma leiri on olemassa.
Jos haluat sisäpiiriä katsella, kannattaa.
Oletan, että välillä pitää pysähtyä tekemään pientä huoltoa itselle ja varustukselle. Onhan yleensä kaikissa paikoissa oma vakituinen ryhmänsä, joka päättää miten toimitaan, mutta kai satunnainen kävijä saa paitansa pestyä ym. Kokemusta paikallaan olevista karavaanareista on eräästä kesänviettopaikasta, jossa oli myös mökkejä. Siellä parinkymmenen vuoden aikana mökkiläisenä tuli tutuksi sisäpiireily. Jäsenyys pienen nuukuuden vuoksi, edulisempia hintoja tavoitellen.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:04
  • Autossa on pyörät
Vs: Viimeisin hankinta
« Vastaus #4851 : 26.11.2022 kello on 21:05 »
Tuon sfc jäsenmaksun kuittaa jo lautta lippujen alennuksella 7m auto ja 2 henkilöä 50€ tallinnaan

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:59
Vs: Viimeisin hankinta
« Vastaus #4852 : 26.11.2022 kello on 21:20 »
Tuon sfc jäsenmaksun kuittaa jo lautta lippujen alennuksella 7m auto ja 2 henkilöä 50€ tallinnaan
Eikös AL jäsenkortillakin jotain alennusta saa laivamatkoista...?

En ole muistanut koskaan kysyä, vaikka jäsenenä olen ollut iät ajat. Pitääpä ensi kesänä tutkia.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:22
  • viva la France
Vs: Viimeisin hankinta
« Vastaus #4853 : 26.11.2022 kello on 21:25 »
Eikös AL jäsenkortillakin jotain alennusta saa laivamatkoista...?

En ole muistanut koskaan kysyä, vaikka jäsenenä olen ollut iät ajat. Pitääpä ensi kesänä tutkia.

Peräseinäjoen Martatkin saa saman kuin SFC eli järjestö kuin järjestö saa tuon alennuksen.
Tosin maailmalla on olemassa järjestöjä jotka saa 10-20 % läpi vuoden lähdöstä kuin lähdöstä ;)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:04
  • Autossa on pyörät
Vs: Viimeisin hankinta
« Vastaus #4854 : 27.11.2022 kello on 07:47 »
Peräseinäjoen Martatkin saa saman kuin SFC eli järjestö kuin järjestö saa tuon alennuksen.
Tosin maailmalla on olemassa järjestöjä jotka saa 10-20 % läpi vuoden lähdöstä kuin lähdöstä ;)
Mielestäni saatu 50% sfc-lähdöistä on ihan eri asia kuin Marttojen alennus.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:45
  • Italiafani
Vs: Viimeisin hankinta
« Vastaus #4855 : 27.11.2022 kello on 08:42 »
Eristemattoa Rapidoon Pohjanmaan kauppiaalta. Onnex ei ollu palanu Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:20
Vs: Viimeisin hankinta
« Vastaus #4856 : 27.11.2022 kello on 08:47 »
Eristemattoa Rapidoon Pohjanmaan kauppiaalta. Onnex ei ollu palanu Thumb
Rapido vai kauppias?

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:45
  • Italiafani
Vs: Viimeisin hankinta
« Vastaus #4857 : 27.11.2022 kello on 08:51 »
Rapido vai kauppias?
Eristematto kauppiaan varastopalossa.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:59
Vs: Viimeisin hankinta
« Vastaus #4858 : 27.11.2022 kello on 10:15 »
Eristematto kauppiaan varastopalossa.
Oliko Tuontitukku...

Sieltä ainakin silloin tällöin tulee jotain tilattua.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:45
  • Italiafani
Vs: Viimeisin hankinta
« Vastaus #4859 : 27.11.2022 kello on 11:32 »
Oliko Tuontitukku...

Sieltä ainakin silloin tällöin tulee jotain tilattua.
Juup. Oli toi eristematto ainakin äkkiseltään sopivan hintaista. Laadusta ei tiedä ennen ens kesää.