Sivuja:
Toiminto
  • #1096 kirjoittanut Hesus 02 May 2019
  • Tämä on jo verrannollinen siihen, jos olisi ostanut lankapuhelimen.  :)

    Minä ostin edellisen kerran noin vuonna 1995, palkinnoksi erääseen kilpailuun. Vaan olin kyllä ostanut 80-luvullakin.
    No juu 8)
    Rompetorilta ostin, hyvässä kunnossa ja samaa vuosikertaa kuin mun plymari - sopii siis hattuhylle.
  • #1097 kirjoittanut x1m 02 May 2019
  • Ei ole nyt tarvetta mutta IKH tullut myyntiin 12/24V kompressorijääkaapp eja mallia iso kylmälaukku mielestäni kohtuuhintaan. 
  • #1098 kirjoittanut vesako 02 May 2019
  • Lenkkarit.
  • #1099 kirjoittanut K.E.V 02 May 2019
  • Crameriin tuulensuojalevy.
  • #1100 kirjoittanut Aaku 02 May 2019
  • vaunuun enduro mover em303a+
  • #1101 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 02 May 2019
  • Vaunuun induction lidelle 2.5l kattila ja 28cm paistin pannu Thumb








  • #1102 kirjoittanut Itärajan kulkija 02 May 2019
  • Parkkikiekko matkikseen  ;D
  • #1103 kirjoittanut armas ujomieli 02 May 2019
  • Mursketta 5 kuutioo :o
  • #1104 kirjoittanut seppoko 02 May 2019
  • Kuulosuojain, jossa radio ja bluetooth sekä silmälasien päälle tulevat suojalasit.
  • #1105 kirjoittanut Oulaa 03 May 2019
  • #1106 kirjoittanut 88k5 03 May 2019
  • Kilowatin mosa ottaa 83 A virtaa - suoraan akkkuun kiinni. Jos rahkeet riittää, niin vinssin kaveriksi oma akku.. Thumb Sikäli kätevää, jos traikun perässä on "paalu" vetosilmukalle, niin yksinkin manööveeraa veneen traikulle jalkoja kastamatta - kakesta painaen sitten vetää veneen päälle..

    Ite oon vähän sitä koulukuntaa, että traikku pitää ajaa veteen, niin syvälle, että vene tulee ajamalla päälle (vauhditta). Ainakin 7m moottorivenee pers sukeltaa painavan koneen kanssa, jos sitä yrittää liikaa nostaa ja varsinki jyrkässä kulmassa. Toisekseen köli kovilla, jos pyörän napoija pinnalla yrittää pitää, vaikka traikussa peräkippi..
  • #1107 kirjoittanut arska100 03 May 2019
  • Asuntoauto, meni vaunu vaihdossa.
  • #1108 kirjoittanut Oulaa 03 May 2019
  • Kilowatin mosa ottaa 83 A virtaa - suoraan akkkuun kiinni. Jos rahkeet riittää, niin vinssin kaveriksi oma akku.. Thumb Sikäli kätevää, jos traikun perässä on "paalu" vetosilmukalle, niin yksinkin manööveeraa veneen traikulle jalkoja kastamatta - kakesta painaen sitten vetää veneen päälle..

    Ite oon vähän sitä koulukuntaa, että traikku pitää ajaa veteen, niin syvälle, että vene tulee ajamalla päälle (vauhditta). Ainakin 7m moottorivenee pers sukeltaa painavan koneen kanssa, jos sitä yrittää liikaa nostaa ja varsinki jyrkässä kulmassa. Toisekseen köli kovilla, jos pyörän napoija pinnalla yrittää pitää, vaikka traikussa peräkippi..
    On niin virtaava paikka meidän laskupaikka ja ei aina ole kaveria ohjaamassa paattia kyytiin niin saapi sähöllä vetää kyytiin ja ite ohjata ettei vain kylet naarminnu  ???


  • #1109 kirjoittanut "Masi" 03 May 2019
  • Arska sataselle onnittelut hankinnasta ja Oulalle pitää sanoa; On se hieno kuin sika pienenä ;)
  • #1110 kirjoittanut seppoko 03 May 2019
  • Asuntoauto, meni vaunu vaihdossa.

    Mikä, mikä,......?
Sivuja:
Toiminto