rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Viimeisin hankinta  (Luettu 720010 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:16
  • Fiat Carado T448 2.3 130 -13
Vs: Viimeisin hankinta
« Vastaus #450 : 4.10.2018 kello on 15:15 »
Hain GreenCardin vakuutusyhtiöstä. Eihän se pakollinen ole mutta helpottaa jos tarttee...

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:32
  • Kulkija
Vs: Viimeisin hankinta
« Vastaus #451 : 4.10.2018 kello on 16:42 »
Suuri ongelma tuossa krääsässä on että samaa kamaa myydään kotimaassa ja valtavalla katteella.

Muovikrääsäsi todennäköisesti on tekijänoikeuksien alaista tavaraa, eli ostamalla Kiinasta kopioita varastat tekijänoikeuksien haltijoilta.

Eipä anna sinusta kovin mairittelevaa kuvaa...

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:04
  • Autossa on pyörät
Vs: Viimeisin hankinta
« Vastaus #452 : 4.10.2018 kello on 16:52 »
Muovikrääsäsi todennäköisesti on tekijänoikeuksien alaista tavaraa, eli ostamalla Kiinasta kopioita varastat tekijänoikeuksien haltijoilta.

Eipä anna sinusta kovin mairittelevaa kuvaa...
Ja ilmeisesti @Karabiilistin mielestä maailman materiaalivarastot on loputtomat. Minun mielestä paskan tekeminen pitäisi lailla kieltää.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:43
Vs: Viimeisin hankinta
« Vastaus #453 : 4.10.2018 kello on 17:03 »
Minun mielestä paskan tekeminen pitäisi lailla kieltää.

Ja kaiken turhan krääsän mainostaminen.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:04
  • Autossa on pyörät
Vs: Viimeisin hankinta
« Vastaus #454 : 4.10.2018 kello on 17:38 »
Ja kaiken turhan krääsän mainostaminen.

Ei pelkkää peukkua, siksi tämä teksti myös  Thumb Thumb Thumb Thumb Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:59
Vs: Viimeisin hankinta
« Vastaus #455 : 4.10.2018 kello on 17:49 »
Ja ilmeisesti @Karabiilistin mielestä maailman materiaalivarastot on loputtomat. Minun mielestä paskan tekeminen pitäisi lailla kieltää.
Mun rahavarannot eivät ole loputtomat...

Siksi ostan sieltä mistä halvimmalla saan.
Hinta/laatu suhde siinä ratkaisee. Jos kotimainen kauppa myy Kiinasta tuomaansa rojua moninkertaisella hinnalla, niin ostan kyllä mielummin hintavertailun perusteella suoraan itse. Samaa tavaraa on. Tällä viikolla juuri kysyin kiinalaisista raivaussahan teristä. Aivan samasta puljusta tulevat. Kauppa saa tietysti vielä halvemmalla, kun ostaa tukkumääriä. Kate on sitten ihan randomia.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:30
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Viimeisin hankinta
« Vastaus #456 : 4.10.2018 kello on 18:50 »
12V:n veden keittimen, projektori kellon ja 12V:n liiketunnistimen.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:04
  • Autossa on pyörät
Vs: Viimeisin hankinta
« Vastaus #457 : 4.10.2018 kello on 18:59 »
Mun rahavarannot eivät ole loputtomat...

Siksi ostan sieltä mistä halvimmalla saan.

Kumpikohan käy pitemmän päälle enemmän kukkarolle....
Ei minunkaan ole loputtomat, mutt köyhän ei ole vara ostaa halpaa (lue paskaa).

ps kai tiedät että se kauppa maksaa alvin, vuokran, duunarin liksan, valot, vuokrat jne.
Kiinalainen kauppa käyttää vain vuonna keppijakivi solmitun postisopimuksen hyväkseen ja maksattavat rahdin muilla.
Tulis pian senverran saasteveroja ettei kannattais mitään tuoda mistään. Valmistusta laajemmalle

  • Vieras
  • Vs: Viimeisin hankinta
    « Vastaus #458 : 4.10.2018 kello on 19:03 »
    Sattana että Jushi ostiu vihonviimein hyvän älykellon...
    Paria olen kokeillu mutta nyt löyty hinta/laatu suhteeltaan ihan mualiman parasta.. ;D
    https://www.youtube.com/watch?v=AMQyWOacX04
    Laskee askeleet,sydämmen sykkeet,reitit.. etc
    Voit myös soittaa tällä ja toimii androit ja iphonella..
    En tiedä mitä tästä puuttus kun hinta on vain alle 300€.. Itse sain ostettua gigantista viimmesen classicin hintaan 254€..
    Suosittelen aktiivisille vaanareille.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:59
    Vs: Viimeisin hankinta
    « Vastaus #459 : 4.10.2018 kello on 20:10 »
    Kumpikohan käy pitemmän päälle enemmän kukkarolle....
    Ei minunkaan ole loputtomat, mutt köyhän ei ole vara ostaa halpaa (lue paskaa).

    ps kai tiedät että se kauppa maksaa alvin, vuokran, duunarin liksan, valot, vuokrat jne.
    Kiinalainen kauppa käyttää vain vuonna keppijakivi solmitun postisopimuksen hyväkseen ja maksattavat rahdin muilla.
    Tulis pian senverran saasteveroja ettei kannattais mitään tuoda mistään. Valmistusta laajemmalle
    Olen kyllä sitäkin mieltä, että köyhän ei kannata ostaa kallista paskaa...

    Kauppa maksattaa alvin, vuokran, duunarin liksan ym. siinä tuotteessaan, eli minä ja muut ostajat sen loppupelissä maksavat.
    Mitä tulee ilmaisiin postikuluihin, niin minähän en niitä sääntöjä ole laatinut.
    Vielä voisi hurskastella, että minä olisin maanpetturi, kun en tuo rahaa kotimaan kauppaan. Kyllä ne on paljon isommat rahat jotka ilman omantunnon tuskia siirtyy tästä maasta ulos verotusta pakoon.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:04
    • Autossa on pyörät
    Vs: Viimeisin hankinta
    « Vastaus #460 : 4.10.2018 kello on 20:47 »
    Olen kyllä sitäkin mieltä, että köyhän ei kannata ostaa kallista paskaa...
    Samaa mieltä, ostan laatutuotteita , edullisesti.
    Kauppa maksattaa alvin, vuokran, duunarin liksan ym. siinä tuotteessaan, eli minä ja muut ostajat sen loppupelissä maksavat.
    Tuota ? Omistako se pitäisi maksaa ,vai hakea fattasta siihen rahaa että myy asiakkaille tavaraa?
    Oletkos mistään miettinyt mistä ne työpaikat suomeen tulee. Taitaa olla ajatus kuin kananlento :-X

    Edit: muutama satatuhatta samanlailla ajattelevaa , niin vois sammuttaa suomesta valot.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:59
    Vs: Viimeisin hankinta
    « Vastaus #461 : 4.10.2018 kello on 20:56 »
    Samaa mieltä, ostan laatutuotteita , edullisesti.Tuota ? Omistako se pitäisi maksaa ,vai hakea fattasta siihen rahaa että myy asiakkaille tavaraa?
    Oletkos mistään miettinyt mistä ne työpaikat suomeen tulee. Taitaa olla ajatus kuin kananlento :-X
    Oletkos miettinyt mihin ne työpaikat ja tuotot menee kun myydään Suomi ulkomaille...?

    Ei pieni ihminen tätä Suomea ostoksillaan kannata. En mnä ainakaan pysty.
    Toki Suomesta saa jopa edullisemminkin laatutuotteita, kuin mitä maailmalla maksavat. Tottakai takuu ym. asiatkin vaikuttavat vaakakupissa, kun ostoksesta päätetään.
    Eikös täällä foorumilla olla kilvan kehuttu, minkälaisia settejä led polttimoitakin saa maailmalta edullisesti.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:04
    • Autossa on pyörät
    Vs: Viimeisin hankinta
    « Vastaus #462 : 4.10.2018 kello on 21:03 »
    Oletkos miettinyt mihin ne työpaikat ja tuotot menee kun myydään Suomi ulkomaille...?

    Ei pieni ihminen tätä Suomea ostoksillaan kannata. En mnä ainakaan pysty.
    Toki Suomesta saa jopa edullisemminkin laatutuotteita, kuin mitä maailmalla maksavat. Tottakai takuu ym. asiatkin vaikuttavat vaakakupissa, kun ostoksesta päätetään.
    Eikös täällä foorumilla olla kilvan kehuttu, minkälaisia settejä led polttimoitakin saa maailmalta edullisesti.
    Työpaikat katoaa ja myyjät jne siirtyvät vaikka postiin kantamaan kiinan nyssäköitä mistä ei posti saa mitään. Tai sitten kilometritehtaalle.
    Suomen suurin työnantaja lainaa euroopasta ja muualta rahaa että saa jaettua tukia kaikille työttömille.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:55
    Vs: Viimeisin hankinta
    « Vastaus #463 : 4.10.2018 kello on 21:09 »
    Ei pieni ihminen tätä Suomea ostoksillaan kannata. En mnä ainakaan pysty.
    Ollos huoleton, ei sinun tarvitsekaan.
    Kansantaloudella on muitakin tulolähteitä kuin pikkutilpehöörin myyminen kotimaan kansalaisille.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:59
    Vs: Viimeisin hankinta
    « Vastaus #464 : 4.10.2018 kello on 21:11 »
    Työpaikat katoaa ja myyjät jne siirtyvät vaikka postiin kantamaan kiinan nyssäköitä mistä ei posti saa mitään. Tai sitten kilometritehtaalle.
    Suomen suurin työnantaja lainaa euroopasta ja muualta rahaa että saa jaettua tukia kaikille työttömille.
    Näinhän se on....

    Perimmäinen tarkoitukseni oli tuoda esiin yksittäisen kansalaisen syyllistämisen, kun hän koittaa säästää vähäisiä rahojaan.
    Minusta se on kohtuutonta, kun samalla ne jotka kykenevät, keinottelevat itselleen niin paljon kuin ikinä pystyvät.

    "Osta suomalaista. Suosi kotimaista."