rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Viimeisin hankinta  (Luettu 720337 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:45
Vs: Viimeisin hankinta
« Vastaus #300 : 13.09.2018 kello on 10:36 »
Mikä se semmoinen ihmeantenni on?
Huonosti olet palstaa lukenut  ;D
11 vuotta on mulla tuon asennuksesta - pitääkö siitä joka vuosi kirjoittaa  :P

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 09:41
Vs: Viimeisin hankinta
« Vastaus #301 : 13.09.2018 kello on 10:45 »
Kuva voisi olla minun kulkineen katosta pari vuotta sitten. TV näkyi ajoittain. Ei mielestäni vastaa ominaisuuksiltaan ihmeantennia, jota ei tarvitse nostaa tai kääntää.
Caravan alueilla käydessäni kyseinen lautanen on monen kausipaikkalaisen vaunun katolla säädettävässä tangossa ja jostakin syystä ne ovat kaikki "suunnattu" samaan suuntaan.
Kannattaa lukea tätä foorumia, en haluaisi tätä olla aina sanomassa. :D Sorry, oli pakko.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:45
Vs: Viimeisin hankinta
« Vastaus #302 : 13.09.2018 kello on 10:54 »
^
Ehkä liian lähellä maatasoa tuottaa tuollaisia ilmiöitä - jos katsoo ufo speksejä, niin säteilyn vaakakuvio on pallo, voi eron (pyörittelyn tarve) laittaa vaikka sen metallisen mastoputken piikkiin..

Ei sovi ehkä kaikkiin asennusvariaatioihi n, mutta muovimaailmassa on mulla ollut toimiva, että on saanut unohtaa koko antennin. Jos jollakulla on ongelmia, ei se tarkoita että mullakin olisi  ;)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:59
Vs: Viimeisin hankinta
« Vastaus #303 : 13.09.2018 kello on 11:28 »
Sanoiko joku metallinen mastoputki  :D Riittäisiko 8m ?

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 12:30
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Viimeisin hankinta
« Vastaus #304 : 13.09.2018 kello on 11:47 »
Huonosti olet palstaa lukenut  ;D
11 vuotta on mulla tuon asennuksesta - pitääkö siitä joka vuosi kirjoittaa  :P
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Hyvä antenni. Kuitenkin hankalissa kohdissa on sitä pitänyt nostella ja pyöritellä.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:42
  • Autossa on pyörät
Vs: Viimeisin hankinta
« Vastaus #305 : 13.09.2018 kello on 12:35 »
Mikä se semmoinen ihmeantenni on?
Joku uusimman mallin uhvo omalla ulkoisella vahvistimellaan. Oli ostaessa, on siitä jotain papereita. Äkkiä katsoen näyttää 88k:n lautaselta

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:45
Vs: Viimeisin hankinta
« Vastaus #306 : 13.09.2018 kello on 13:01 »
Sanoiko joku metallinen mastoputki  :D Riittäisiko 8m ?
Amuliinia noi karavaani-teleskooppi-läpiviennit ovat.. usein vaan näkee ufon "kylkikiinnityksellä" - se siitä pallokuviosta.. kyllä silloin pyöritys auttaa..
Hyvä antenni. Kuitenkin hankalissa kohdissa on sitä pitänyt nostella ja pyöritellä.
Enkö kiistä etteikö nostaminenkin paranna vastaanottoa, mutta ei ole tullut tarpeen..

Kerran Kaarinassa (Sfc alue) ei tullut kuvaa Ufolla, mutta kun irroitti ant.kaapelin vahv./virransyötöltä (siis pelkällä johdolla) rupes kanavat näkymään. Lähimasto grillasi..

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 15:41
Vs: Viimeisin hankinta
« Vastaus #307 : 13.09.2018 kello on 14:17 »
24kpl G4 ledejä vaunuun.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:43
  • "Where days drop as softly as fruit from trees"
Vs: Viimeisin hankinta
« Vastaus #308 : 13.09.2018 kello on 14:51 »
Henkilökohtainen hankinta. MRP-rokote.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:55
Vs: Viimeisin hankinta
« Vastaus #309 : 13.09.2018 kello on 17:38 »
Onkos muuten jotain näppärää keinoa suunnata antenninsa oikeaan suuntaan...nykytelk uissa kun on tuo automaattiviritys niin homma on mennyt perin hankalaksi...
ei voi enää katsella lumisadetta ja kääntää antennia kunnes kuva löytyy. Ennen oli paremmin....

No toisaalta mokkulaa ei tarvi suunnata ja sieltä löytyy filmiä yhtä hyvin...
Tekniikkakysely on väärällä osastolla.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:45
Vs: Viimeisin hankinta
« Vastaus #310 : 14.09.2018 kello on 07:45 »
Buahahahahaaaaaaa , salli mun nauraa. Pari kertaa nappia painaa niin se on siinä. Lisäksi jos on kunnon antenni niin ihan sama mihin se antenni on suunnattu.
Monilla kiinteänä katolla.

Jos antenni on väärään suuntaan niin saat painella sen napin vaikka läpi pöydästä ja kuvaa ei tule automaatilla.
Mutta kun laittaa mokkulan päälle homma pelittää ja sitten kanavaksi vaikka youjizz  ....älkää nyt hitossa kokeilko sitä...se ei oo setiä varten!  :laugh:

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:44
  • viva la France
Vs: Viimeisin hankinta
« Vastaus #311 : 14.09.2018 kello on 08:10 »
Jos antenni on väärään suuntaan niin saat painella sen napin vaikka läpi pöydästä ja kuvaa ei tule automaatilla.

Tervetuloa nyky-aikaan, koko nykyisen matkavehkeen olemassa olon ajan , 8 vuotta, on anteeni nököttänyt katolla samalla kohtaa kääntymättä minnekkään suuntaa ja televisiota on katsottu silloin kun on siltä tuntunut muutamalla painasulla kaukosäätimestä
ja kas kummaa kuva on ilmestynyt. ;)

Ostat semmoisen nyky-aikaisen anteeni, niin voit seurata myös pikkukakkosta, tuntuu olevan sopivampi kanava sinulle.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:42
  • Autossa on pyörät
Vs: Viimeisin hankinta
« Vastaus #312 : 14.09.2018 kello on 08:11 »
Jos antenni on väärään suuntaan niin saat painella sen napin vaikka läpi pöydästä ja kuvaa ei tule automaatilla.
Mutta kun laittaa mokkulan päälle homma pelittää ja sitten kanavaksi vaikka youjizz  ....älkää nyt hitossa kokeilko sitä...se ei oo setiä varten!  :laugh:
Kun on ympärivastaanottava antenni niin ei tarvitse pyöritellä.
ps Silloin kun katson telkkaria katson sitä mitä itse haluan.
Ei sinun tai jonkin nettijutun minulle valitsemia ohjelmia.
Kai sä oot SETÄ kun jo yli 40v harrastanut karavaanariutta , vai lasketko omiksi reissuiksi nuo vaipoissa tehdyt, niin kuin jotkut.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:45
Vs: Viimeisin hankinta
« Vastaus #313 : 14.09.2018 kello on 09:36 »
Ei telkusta voi katsoa mitä itse haluat vaan sitä mitä joku nörtti on antanut sulle sille hetkelle mahdolliseksi valita katsoa  :laugh:
Netissä on vapaus valita....  Thumb

Karavaanaius kokemusta ei vuodet ratkaise... joku ken painaa autolla ympäri maailmaa on taatusti kokeneempi kuin ne ketkä istuu vuodesta toiseen samalla kausipaikalla.
tai riippuu tietty mitä kokemuksen katsoo olevan.


*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:55
Vs: Viimeisin hankinta
« Vastaus #314 : 14.09.2018 kello on 10:44 »
Ei telkusta voi katsoa mitä itse haluat vaan sitä mitä joku nörtti on antanut sulle sille hetkelle mahdolliseksi valita katsoa  :laugh:
Netissä on vapaus valita....  Thumb
Kukaan nörtti ei tietenkään valinnut mitä netissä näytetään. :-\
Jos aikoo katsoa netistä tositeeveetä, hömppäsarjaa tai romanttista komediaa, on siitä erikseen maksettava.
Itselle riittää netin ilmaistarjonta. Telsun poistin autosta turhana painolastina.