Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viimeisin hankinta

<< < (182/1423) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 14.02.2019     kello on 23:46 ---Näyttää lelulta.

--- Lainaus päättyy ---

Vaatisi perusteluja, kun oletus on, että puhuja on sijaintinsa perusteella aiheesta perillä.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 30.01.2019     kello on 15:49 ---

Ja tänään tällainen 1-din radio jossa kaikki tarpeellinen

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---
Laitoin paikoilleen sen äsken. En salamaa viitsinyt käyttää ihan tahallaan ja valotin kirkkaaseen näyttöön.

Petrooli:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 14.02.2019     kello on 21:40 ---Päivitetty Lynx

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Sulla näyttää olevan samankaltainen kärri kuin minulla. Sinullakin näyttää suksirauta napanneen perälaidan reunukseen kiinni. Minä vähän tuunasin tuota takalaitaa. Laitoin n. 4 mm filmivanerista pienet laput noiden suksirautojen kohdalle. Enää ei töki kovametallipalat tuohon takalaidan reunapeltiin ja luistavatkin paremmin. Samalla vähän takalaita jäykistyi.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 15.02.2019     kello on 15:51 ---Vaatisi perusteluja, kun oletus on, että puhuja on sijaintinsa perusteella aiheesta perillä.

--- Lainaus päättyy ---

Näytti sellaselta, jolla kakarat ajelee eestaas.
Kaponen telakin.

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Petrooli - 15.02.2019     kello on 17:12 ---Sulla näyttää olevan samankaltainen kärri kuin minulla. Sinullakin näyttää suksirauta napanneen perälaidan reunukseen kiinni. Minä vähän tuunasin tuota takalaitaa. Laitoin n. 4 mm filmivanerista pienet laput noiden suksirautojen kohdalle. Enää ei töki kovametallipalat tuohon takalaidan reunapeltiin ja luistavatkin paremmin. Samalla vähän takalaita jäykistyi.

--- Lainaus päättyy ---

Tuo on hyvä idea. Täytyykin tuunata kärrynlaitaa.  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View