Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Viimeisin hankinta
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 14.02.2019 kello on 23:46 ---Näyttää lelulta.
--- Lainaus päättyy ---
Vaatisi perusteluja, kun oletus on, että puhuja on sijaintinsa perusteella aiheesta perillä.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 30.01.2019 kello on 15:49 ---
Ja tänään tällainen 1-din radio jossa kaikki tarpeellinen
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Laitoin paikoilleen sen äsken. En salamaa viitsinyt käyttää ihan tahallaan ja valotin kirkkaaseen näyttöön.
Petrooli:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 14.02.2019 kello on 21:40 ---Päivitetty Lynx
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Sulla näyttää olevan samankaltainen kärri kuin minulla. Sinullakin näyttää suksirauta napanneen perälaidan reunukseen kiinni. Minä vähän tuunasin tuota takalaitaa. Laitoin n. 4 mm filmivanerista pienet laput noiden suksirautojen kohdalle. Enää ei töki kovametallipalat tuohon takalaidan reunapeltiin ja luistavatkin paremmin. Samalla vähän takalaita jäykistyi.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 15.02.2019 kello on 15:51 ---Vaatisi perusteluja, kun oletus on, että puhuja on sijaintinsa perusteella aiheesta perillä.
--- Lainaus päättyy ---
Näytti sellaselta, jolla kakarat ajelee eestaas.
Kaponen telakin.
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Petrooli - 15.02.2019 kello on 17:12 ---Sulla näyttää olevan samankaltainen kärri kuin minulla. Sinullakin näyttää suksirauta napanneen perälaidan reunukseen kiinni. Minä vähän tuunasin tuota takalaitaa. Laitoin n. 4 mm filmivanerista pienet laput noiden suksirautojen kohdalle. Enää ei töki kovametallipalat tuohon takalaidan reunapeltiin ja luistavatkin paremmin. Samalla vähän takalaita jäykistyi.
--- Lainaus päättyy ---
Tuo on hyvä idea. Täytyykin tuunata kärrynlaitaa. Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta