Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viimeisin hankinta

<< < (170/1421) > >>

migel:
Tänään hain Salon Scand Outdoorista veljien kehuman Primuksen Power Lighterin ja ei ollut turha ostos...ja oli vielä alennuksessa. Kaasutäyttöpullolla,Primus 250ml,yhteensä 22.70e. Tyytyväinen ostokseen,-voi suositella. t migel

hartsakoski:

--- Lainaus käyttäjältä: Haapaniemen Paroni - 25.01.2019     kello on 17:51 ---Ho, hoijaa.

--- Lainaus päättyy ---
Et ihan osannut matkia Thumbd

Jeppe:

--- Lainaus käyttäjältä: Trailer Trash Hesus - 25.01.2019     kello on 19:21 ---Läpipultattava heosafe.

--- Lainaus päättyy ---

Mä hommasin kanssa samanlaisen, mutta tuli vähän huonosti mittailtua, niin ei sopinutkaan paikalleen.

Laitoin sitten karmiin ruuvattavan Thulen lisälukon.

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 25.01.2019     kello on 22:01 ---Tänään hain Salon Scand Outdoorista veljien kehuman Primuksen Power Lighterin ja ei ollut turha ostos...ja oli vielä alennuksessa. Kaasutäyttöpullolla,Primus 250ml,yhteensä 22.70e. Tyytyväinen ostokseen,-voi suositella. t migel

--- Lainaus päättyy ---
Pitää laittaa tuo tuotte korvan taakse Thumb. K.E.V vastasikin kaiutin kysymykseesi. Mä käytän tuota puhelimella ja tabletilla. Testasin eilen oikein kunnolla Thumb

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 25.01.2019     kello on 17:38 ---Sain vastaavan joululahjaksi,siinä luki että pallinraaputin :laugh: :laugh:.En oo vielä käyttänyt,kun hyvin yletyn omilla käsillä ;D.

--- Lainaus päättyy ---
Sinulla on siis luxusmalli, minulla karvalakki ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View