Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viimeisin hankinta

<< < (160/1420) > >>

retsasung52:
Vähän on "kalpea" olo, alkoholilla ei ole osuutta asiassa. Viikon kuluttua on meikäläisellä uusi polvinivel jos kaikki menee suunnitelmien mukaan.

Tätä olen odottanut kauan, 1980 tapaturmaisesti meni polvesta eturistiside ja joitain muita siteitä sivulta. Tuosta on kulunut melkein 40 vuotta.

Tilanne äityi pahaksi 2009 TYKY kuntoutuksessa, kävelytestissä liukkaalla tiellä. Viimeisetkin rustot siinä meni palasiksi.

Vähät niistä. Elän siinä uskossa, kesä kun tulee minä kävelen pienen karhun kierroksen. Kuntoa olen viimeiset neljä vuotta pitänyt yllä uimalla neljästi viikossa kilometrin kerrallaan.

Pate:
Gigantista 7" tabletti navigaattoriksi autoon ja voihan tuolla vaikka vaimo pelata pasianssia  :)
https://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/tabletit-ja-ipad/HUT37WIFIGR/huawei-mediapad-t3-7-tablet-wifi-harmaa

mobileman:
Langattomat television kahtelu kuulokkeet. Nyt saa katella rauhassa telkkaria herättämättä muita Thumb

"Masi":
Ei oikeastaan hankinta, kun tuli aivan pyytämättä😉

Piti kyllä olla tehtaan mukaan sininen eli pitää kysästä miksi Dekra lähetti vihreän.

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 17.01.2019     kello on 16:52 ---Ei oikeastaan hankinta, kun tuli aivan pyytämättä😉

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Piti kyllä olla tehtaan mukaan sininen eli pitää kysästä miksi Dekra lähetti vihreän.

--- Lainaus päättyy ---
luulivat että ajat nuperoautolla :P

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View