Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Viimeisin hankinta
smy:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 14.07.2026 kello on 10:53 ---Oliko isotöinen?
--- Lainaus päättyy ---
Ei kovin suuri. Oli asentaja joka on noita tehnyt aika monta tekemässä.
Polttoainelinja tankilta eniten työtä teettää. Pumppu ei kyllä pidä ollenkaan pahaa ääntä.
Truman suljettu Inet X systeemi vaan potuttaa.
(mulla meni kevään rengasrikossa Ranskassa Truma palasiksi ja metri lattiaa niin oli hyvä hetki päivittää dieseliin)
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: smy - 14.07.2026 kello on 17:47 ---Ei kovin suuri. Oli asentaja joka on noita tehnyt aika monta tekemässä.
Polttoainelinja tankilta eniten työtä teettää. Pumppu ei kyllä pidä ollenkaan pahaa ääntä.
Truman suljettu Inet X systeemi vaan potuttaa.
(mulla meni kevään rengasrikossa Ranskassa Truma palasiksi ja metri lattiaa niin oli hyvä hetki päivittää dieseliin)
--- Lainaus päättyy ---
No huh huh, ihan muuten vaan posahti. Oliko syystä tietoa? Itsellä vuonna keppi ja kivi meni Astron vaunusta pyöräkotelo, pätkä keittiökaapin lattiaa ja akaeli kieroksi. Vakuutusyhtiö maksoi.
armas ujomieli:
Oliko Trianglen gummi mikä posahti? Mä niitä keväällä pari hommasin, ainakin yhden reissun kesti ja pintaakin saatiin vähän pois :D
Kosmic:
Ipad 10 ku ilmoittivat pankista ettei vanhan päivitys riitä. Melkoista pakkomyyntiä >:D
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Kosmic - 15.07.2026 kello on 17:44 ---Ipad 10 ku ilmoittivat pankista ettei vanhan päivitys riitä. Melkoista pakkomyyntiä >:D
--- Lainaus päättyy ---
Täppäreiden maailma on kyllä kummallinen.
Apit päivitetään aina uusimman ohjelmistoversion mukaan, vaiika wanhatkin toimisivat.... >:D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta