Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viimeisin hankinta

<< < (1452/1457) > >>

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 14.07.2026     kello on 10:53 ---Oliko isotöinen?

--- Lainaus päättyy ---

Ei kovin suuri. Oli asentaja joka on noita tehnyt aika monta tekemässä.
Polttoainelinja tankilta eniten työtä teettää. Pumppu ei kyllä pidä ollenkaan pahaa ääntä.

Truman suljettu Inet X systeemi vaan potuttaa.

(mulla meni kevään rengasrikossa Ranskassa Truma palasiksi ja metri lattiaa niin oli hyvä hetki päivittää dieseliin)

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: smy - 14.07.2026     kello on 17:47 ---Ei kovin suuri. Oli asentaja joka on noita tehnyt aika monta tekemässä.
Polttoainelinja tankilta eniten työtä teettää. Pumppu ei kyllä pidä ollenkaan pahaa ääntä.

Truman suljettu Inet X systeemi vaan potuttaa.

(mulla meni kevään rengasrikossa Ranskassa Truma palasiksi ja metri lattiaa niin oli hyvä hetki päivittää dieseliin)

--- Lainaus päättyy ---
No huh huh, ihan muuten vaan posahti. Oliko syystä tietoa? Itsellä vuonna keppi ja kivi meni Astron vaunusta pyöräkotelo, pätkä keittiökaapin lattiaa ja akaeli kieroksi. Vakuutusyhtiö maksoi.

armas ujomieli:
Oliko Trianglen gummi mikä posahti? Mä niitä keväällä pari hommasin, ainakin yhden reissun kesti ja pintaakin saatiin vähän pois :D

Kosmic:
Ipad 10 ku ilmoittivat pankista ettei vanhan päivitys riitä. Melkoista pakkomyyntiä  >:D

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Kosmic - 15.07.2026     kello on 17:44 ---Ipad 10 ku ilmoittivat pankista ettei vanhan päivitys riitä. Melkoista pakkomyyntiä  >:D

--- Lainaus päättyy ---

Täppäreiden maailma on kyllä kummallinen.
Apit päivitetään aina uusimman ohjelmistoversion mukaan, vaiika wanhatkin toimisivat....   >:D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View