Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Viimeisin hankinta
megaman:
Se on jännä miten noissa akuissa on eroja. Meillä on wanha Hoover robotti-imuri, harvakseltaan käytetty, mutta pitkässä juoksussa kuitenkin... nykyään imuri ei ole enää entisensä, se jää helposti jumiin ja junnaamaan, mutta akku siinä kestää helposti 2 tuntia imurointia, jopa enempikin. Sitten on yli 10 vuotta vanha pokkarikamera, joskus unohtunut vaunullekkin talveksi, akku latautuu edelleen normaalisti ja pelaa aina vaan.
Toista laitaa edustaa esim. navigaattorit, akut näissä on ihan onnettomia, vaikka ovat merkkivehkeitä.
megaman:
On täällä hiljaista... 😮
8,5 kg hirveetä ja kypsää peuraa purkissa (sika25%).
Kosmic:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 5.12.2025 kello on 10:37 ---Se on jännä miten noissa akuissa on eroja. Meillä on wanha Hoover robotti-imuri, harvakseltaan käytetty, mutta pitkässä juoksussa kuitenkin... nykyään imuri ei ole enää entisensä, se jää helposti jumiin ja junnaamaan, mutta akku siinä kestää helposti 2 tuntia imurointia, jopa enempikin. Sitten on yli 10 vuotta vanha pokkarikamera, joskus unohtunut vaunullekkin talveksi, akku latautuu edelleen normaalisti ja pelaa aina vaan.
Toista laitaa edustaa esim. navigaattorit, akut näissä on ihan onnettomia, vaikka ovat merkkivehkeitä.
--- Lainaus päättyy ---
Joo ei kyl navi taskus viittis lähtee Rooman keskustaan käveleen saattais joutuu kysymään ohjeita paluumatkalle
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 5.12.2025 kello on 10:37 ---Toista laitaa edustaa esim. navigaattorit, akut näissä on ihan onnettomia, vaikka ovat merkkivehkeitä.
--- Lainaus päättyy ---
Onko sillä niin väliä?
Eihän niitä ole tarkoitettu taskussa kannettaviksi.
Mulla on lähes 20v Garmin 620, jota käytän kalastuksessa veneessä ja kelkassa.
Eise akku juurikaan vajene huiliaikana.
Kauanko sitten pelaisi ilman ulkoista virtaa, ei aavistustakaan….
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 5.12.2025 kello on 16:28 ---Onko sillä niin väliä?
Eihän niitä ole tarkoitettu taskussa kannettaviksi.
Mulla on lähes 20v Garmin 620, jota käytän kalastuksessa veneessä ja kelkassa.
Eise akku juurikaan vajene huiliaikana.
Kauanko sitten pelaisi ilman ulkoista virtaa, ei aavistustakaan….
--- Lainaus päättyy ---
Mun kokemukseni mukaan uusi Garmin, tai Tomppa toimii ehkä vartin ilman ulkoista virtaa...
Olen aina ihmetellyt, miksi niissä on niin heikko akku oltava.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta