Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Viimeisin hankinta
reissu:
--- Lainaus käyttäjältä: Pate - 20.11.2025 kello on 20:51 ---Minä sain vaimolle ja itselleni Elisalta 5G 400Mb + kummallekin 100€ lahjakortit K-kauppaan.
19,90€/kk vuoden määräajaksi. Mobiilivarmennehan Elisalla sisältyy hintaan ja olikohan huhtikuulle saakka ilmainen soittajan tunnistus.
--- Lainaus päättyy ---
Mobiilivarmenne sisältyy hintaan, jos liittymässä on Liittymäturva, muuten 2,90€ lisähintaa.
Omassa ei ole ja ja sen hankkimisen mahdollisuutta tutkiessa ei ole todellakaan helppoa selvittää, saako sen lisättyä olevaan liittymään, vai pitääkö sopia uusi. Ja kerrankin kun se aina nettisivulla silmille pomppaava asiakaspalvelun chatbotti olisi tarpeen, ei sitä näy.
K.E.V:
Oma Elisan kautta helppo lisätä lisätoiminteet ja myös chattibotti.
Aaku:
Vaihdoin liittymän telialta elisalle, meni pari päivää, niin telialta soitettiin ja neuvottelun jälkeen palasin takaisin telialle 5G 300M 14,99€/kk + 50€ lahjakortti. Vaimolle otettiin sama. Hinta voimassa 24kk, ei määräaikainen.
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 20.11.2025 kello on 14:29 ---DNA tarjosi vaimolle liittymää. Aikansa juteltuaan antoikin puhelimen minulle koska yleensä hoidan näitä asioita. Ei muutosta hänelle. Mutta minä sain liittymän hintaan 11,99 plus 50 lahjakortti sekä maksuton mobiilivarmenne.
Ei paha.
--- Lainaus päättyy ---
Telian vastinetta odotellessa.....
Jako:
--- Lainaus käyttäjältä: Aaku - 21.11.2025 kello on 15:30 ---Vaihdoin liittymän telialta elisalle, meni pari päivää, niin telialta soitettiin ja neuvottelun jälkeen palasin takaisin telialle 5G 300M 14,99€/kk + 50€ lahjakortti. Vaimolle otettiin sama. Hinta voimassa 24kk, ei määräaikainen.
--- Lainaus päättyy ---
on kyllä reilu meininki, sain Telian asiakkaana sähköpostiin uuden tarjouksen koska vanha päättymässä. 5G 300M 30.99/kk
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta