Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viimeisin hankinta

<< < (1388/1403) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 20.11.2025     kello on 13:19 ---Vaihdoin 2 liittymää Elisalta DNA:lle. Säästö 316€ vuodessa yhteensä.
Ei taida Elisa pystyä vastaamaan  ;D

Tulihan tuossa vaihdossa senverta "takkiin", että vanhat oli 300M 4G ja uudet on 200M 5G

--- Lainaus päättyy ---

Tuliko lahjakortteja kaupanpäälle?  Kun vaihdettiin vaimon Elisan liittymä DNA:lle ja takaisin, niin tuli 70€(?)  kortti kaupan päälle. Itse liittymä pari jeuroa kalliimpi.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 20.11.2025     kello on 13:44 ---Tuliko lahjakortteja kaupanpäälle?  Kun vaihdettiin vaimon Elisan liittymä DNA:lle ja takaisin, niin tuli 70€(?)  kortti kaupan päälle. Itse liittymä pari jeuroa kalliimpi.

--- Lainaus päättyy ---

On siinä 50€ lahjakortti molemmissa liittymissä. Ei olis tullu muuten mutta nuo tinkasin lisää puhelimessa annetuun tarjoukseen, kun nettisivulla oli kalliimmassa liittymässä lahjakortit. Ja nuo lahjakortit saa n. 3kk päästä, jos liittymä on edelleen käytössä, siirto DNA:lle ja takaisin toiselle ei anna lahjakortteja  ;)
Elisa ilmoitti tänään yksipuolisesti uuden "etuhinnan" 30.99€ seuraavaksi vuodeksi, kun vanha hinta on ollut 27,99€. DNA:lla siis 21.99 vuoden määräaikainen

seppoko:
DNA tarjosi vaimolle liittymää. Aikansa juteltuaan antoikin puhelimen minulle koska yleensä hoidan näitä asioita. Ei muutosta hänelle. Mutta minä sain liittymän hintaan 11,99 plus 50 lahjakortti sekä maksuton mobiilivarmenne.

Ei paha.

Pate:
Minä sain vaimolle ja itselleni Elisalta 5G 400Mb + kummallekin 100€ lahjakortit K-kauppaan.
19,90€/kk vuoden määräajaksi. Mobiilivarmennehan Elisalla sisältyy hintaan ja olikohan huhtikuulle saakka ilmainen soittajan tunnistus.

megaman:
^
Hyvään hintaan sait diilit.  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View