Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viimeisin hankinta

<< < (1375/1404) > >>

k69:
Rengaslasi 1470. Hinta pyynnöt töineen oli 1470-2100. Bussipro, 123tuulilasi, Hymercentteri ja Kuttilan lasi ilman vaihtotyötä hiukan halvempi, mutta töineen enempi kuin tuo 1470. Toimitus ajat muutamasta päivästä kuukauteen kysyttäessä.

Ralle:

Vetoautoon uusi rengassarja, mukavampi syksyn keleissä sitten vaunua vedellä.

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: k69 - 10.09.2025     kello on 14:01 ---Rengaslasi 1470. Hinta pyynnöt töineen oli 1470-2100. Bussipro, 123tuulilasi, Hymercentteri ja Kuttilan lasi ilman vaihtotyötä hiukan halvempi, mutta töineen enempi kuin tuo 1470. Toimitus ajat muutamasta päivästä kuukauteen kysyttäessä.

--- Lainaus päättyy ---
Halvalla sait, mulla lasin vaihto maksoi yli 2500€. Onneksi meni lasivakuutukseen. Thumb

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 12.09.2025     kello on 07:40 ---Halvalla sait, mulla lasin vaihto maksoi yli 2500€. Onneksi meni lasivakuutukseen. Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Mulle lasin vaihtaja kertoi, että heiillä hinta on aivan eri, jos menee vakuutuksen piikkiin...

Tiedä sitten. Omassa retkiautossa ei ollut vakuutusta, koska lasin vaihto oli hyvin halpa pakun lasi. Lasivakuutus olisi ollut huima, koska auton papereiden mukaan auto oli matkailuauto. Elikä olisin yhteisvastuullisest i matkailuauton lasivakuutuksella kustantanut näitä kalliita integroitujen laseja.

Ossi66:
Vetopään iskarin hain, mutta vaihto jäi suunnitteluun - pakissa oli suurin thorx vain T50, niin pitää huomenna hakea isompaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View