Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Viimeisin hankinta
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 27.05.2025 kello on 10:15 ---Kannattaako tänä päivänä laittaa penkinpäällisiä?
Eikös parempi istua itse ne orkkikset kuluneiksi ja seuraava omistaja saa sitten laittaa päälliset?
--- Lainaus päättyy ---
Syy ei ole kuluminen, vaan nykyisessä hiostava keinonahka...
Jostain syystä tässä vuosimallissa on "puolinahkapenkit", eli keinonahkaa reunat. Minä inhoan nahkapenkkejä ja se saattaa olla jopa este autokaupalle.
Toki riittäisi kuskin penkillekin pelkästään hyvä päällinen, mutta niitä ei ilmeisesti yksittäisesti myydä. Tietty jos teettäisi.
Karabiilisti:
Tuommoonen paja kuten erikssongarage vaikka vaihtaa ne puolinahat siitä kankaaksi....tai nahaksi....
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 27.05.2025 kello on 14:38 ---Tuommoonen paja kuten erikssongarage vaikka vaihtaa ne puolinahat siitä kankaaksi....tai nahaksi....
--- Lainaus päättyy ---
Kiitti vinkistä...
Mulla on lähellä tuttu huippu autoverhoilija.
Alkuperäistä ehjää ei pidä muuttaa, mutta jos vaikka teettäisi tarkalleen istuvan päällisen kuskin penkkiin.
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 27.05.2025 kello on 09:04 ---Kauppakassiksi Volvo XC60
--- Lainaus päättyy ---
Vuosiluvusta ei mainintaa eikä tarkemmin mallista. Tyyppivika etulokasuojat alkaa ruostumaan kun kura jää sisälokasuojan rakoon. Ite teetätin juuri täys laatikkorempan, vaunua vetäessä alkoi täristämään pari vuotta sitten, tänä keväänä pelkällä autollakin kuin olisi ajanut poronjuomakupeissa. 6-lovista ei kannata kuulemma 6:lla vetää, kierrokset n 1700 paikkeilla minimissään. Korjaamon ohje. Mutta suurin virhe jättää laatikkoöljyt vaihtamatta kuten huolto-ohjelma sanoo.
megaman:
--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 27.05.2025 kello on 17:28 ---Vuosiluvusta ei mainintaa eikä tarkemmin mallista. Tyyppivika etulokasuojat alkaa ruostumaan kun kura jää sisälokasuojan rakoon.
--- Lainaus päättyy ---
Pari vuotta sitten ihmettelin, kun muuten siisti Volvo, lokarinkaaret kukassa... 😮
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta