Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viimeisin hankinta

<< < (1308/1429) > >>

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 27.03.2025     kello on 20:27 --- onko kerrostalokolhoosis sa sitten kaikilla sama palkka kuin neuvostoliitossa?

--- Lainaus päättyy ---
Ei. Kerrostalokolhoosis sa on ainoastaan asumisoikeus. Sähköä ja lämpöä saa puolueuskollisuuden mukaan. Kylmä vesi on vapaasti käytettävissä.

megaman:
Jokohan päästään takaisin asiaan....

Ku halvalla sain, pitihän se neljäs rannekello hommata, ehkä saan ne joskus sitten vaihettua yhteen. 😉

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 29.03.2025     kello on 16:07 ---Jokohan päästään takaisin asiaan....

--- Lainaus päättyy ---

--- Off-Topic: ---Ei näille "sankareille" taho mittään mahtaa, eräskin huomauttelee asiassa pysymiestä, pysyis iha ite asiassa.  Tavarakärryyn perävaloja ostelin, kun vain yksi on täysin ehjä. Nuo mettä ajot tuppaa olemaan sellaisia valoja "kuluttavaa". Ajatus pistää verkko perään risujen varalle?

Alan:
Ulkorengas 26 x 3.0 toiseen sähköpyörään. Kävipä niin, että sisärengas räjähti, kun olin lisännyt painetta, vaikka bareja oli renkaassa ilmoitetun rajoissa hyvinkin. Ulkorengas repesi. Vanne ainakin näytti ehjältä.

Hankala rengaskoko, löysin Euroopasta tasan yhden myyjän, jolla oli tarjolla edes suunnilleen oikealla kuviolla. Muuten olisi pitänyt Temusta tilata ja vielä kalliimmalla stana.

Tietis:
Tilasin kotiin keittiöremontin, lattiasta kattoon (lähes). Vain kattopaneelit jää uusimatta.

Kallista on. Sydäntä kylmää etenkin iso töiden osuus. Eihän tuossa ole sähkö- ja putkitöitä lukuunottamatta mitään, mitä ei voisi itse tehdä. Mutta jos itse tekee töiden jälkeen iltaisin ja viikonloppuisin, koko projekti venyy tolkuttoman pitkäksi, kun projektiin sisältyy myös lattialaattojen piikkauksesta alkaen lattian uusinta. Ja kesälomaa ei haluttu tuohon uhrata. Vaikka lompakkoon sattuu, tilattiin avaimet käteen -periaatteella koko projekti samasta paikasta. Nyt on arvio, että jouduttaisiin olemaan 2-3 viikkoa ilman keittiötä. Saa nähdä mikä on toteuma.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View