Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Viimeisin hankinta
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 13.03.2025 kello on 18:03 ---Mä tilasin nopeusnäytön temusta seitsemällä eurolla, varmaan maanantaina pääsen sen testaamaan että näyttääkö se lähellekään oikeeta nopeutta. eipähän siin paljon hukkaan mene jos on ihan susi.
--- Lainaus päättyy ---
Valehtelin hinnan, se maksoikin huikeat 2,46€ eikä 7€. Hyvin toimii eli näyttää oikean nopeuden ihan jetsulleen jos Maps ja naapurin Tom tomiin on uskomista.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 18.03.2025 kello on 16:53 ---Valehtelin hinnan, se maksoikin huikeat 2,46€ eikä 7€. Hyvin toimii eli näyttää oikean nopeuden ihan jetsulleen jos Maps ja naapurin Tom tomiin on uskomista.
--- Lainaus päättyy ---
Mites tuon Temun kanssa pärjää...?
Olen kuullut kauhujuttuja, että alkaa pommittaa sähköpostia, kun sinne on kerran kirjautunut.
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 18.03.2025 kello on 18:08 ---Mites tuon Temun kanssa pärjää...?
Olen kuullut kauhujuttuja, että alkaa pommittaa sähköpostia, kun sinne on kerran kirjautunut.
--- Lainaus päättyy ---
No sähköpostin ja ilmoitukset saa Temun asetuksista pois päältä. Mulla on tällä hetkellä tilauksen seuranta päällä. Toistakymmentä sp viestiä tuli paketista että missä paketti kulkee. .Jos ei niitä ota pois päältä niin kyllähän niitä silloin tulee paljon.
Nyt oli yksi väärä tuote lähetetty, tein reklamaation minuutissa ja valitsin hyvityksen seuraavaan tilaukseen, heti näkyi hyvitys summa profiilissani. Olis sen tililekkin saanut mutten 3€ viitsinyt sinne laitattaa. Eikä tavaraa tarvinnut palauttaa.
Pate:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 18.03.2025 kello on 18:08 ---Mites tuon Temun kanssa pärjää...?
--- Lainaus päättyy ---
Minä olen tehnyt monta tilausta Temusta eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia.
En tilaa sieltä mitään vaatteita tai kamoja joita ruuanlaittoon käytettäisiin kun käytetyistä lisäaineista ei ole varmuutta.
Yksi tilaus pitäisi taas lähipäivinä tehdä.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 18.03.2025 kello on 19:17 ---No sähköpostin ja ilmoitukset saa Temun asetuksista pois päältä. Mulla on tällä hetkellä tilauksen seuranta päällä. Toistakymmentä sp viestiä tuli paketista että missä paketti kulkee. .Jos ei niitä ota pois päältä niin kyllähän niitä silloin tulee paljon.
Nyt oli yksi väärä tuote lähetetty, tein reklamaation minuutissa ja valitsin hyvityksen seuraavaan tilaukseen, heti näkyi hyvitys summa profiilissani. Olis sen tililekkin saanut mutten 3€ viitsinyt sinne laitattaa. Eikä tavaraa tarvinnut palauttaa.
--- Lainaus päättyy ---
Ei minua ne tilauksen etenemiset sähköpostissa haittaa...
Lähinnä kartan kaikenlaista mainontaa ja tuputtamista. Ilmeisesti niitä ei sitten tule.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta