Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viimeisin hankinta

<< < (1270/1429) > >>

Hauho:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 25.01.2025     kello on 15:03 ---Kerro ensin millä tavalla olet jääkaappisi suojannut. Jos tietäisin tarkasti minne pääsevät, olisin todella hyväpalkkaisessa asemassa jossain tietoturvayhtiössä. Mistä päättelet että minun pitäisi tietää tarkat suojauskeinot. Siksikö että tiedän uhkat? Ainakin vaihda Root tai Admin salasana toiseksi. Toivottavasti naapurin teini tulee avuksi. Ei kannata olla typerä.
Väität minun puhuvan vastoin parempaa tietoa. Onko sinulla sitä parempaa tietoa.

--- Lainaus päättyy ---
Vastauksesi kertoo ko. asian ymmärryksesi tason.  Mm. minun jääkaappiin ei ole kytketty langattomaan.  Et tiedä uhkia vaan mielikuvituksesi avulla arvailet.
Siinä yksi vastaus hämmästelyysi.  Minun langattomassa asioissa on käytettävissä henkilö joka on mm. suunnitellut pankkiohjelmaa joka nykyisin käytössä.
Luotan hänen asiantuntemuksensa enemmän kuin täällä mielikuvituksen sanelemana trolliin jonka tarkoitusta ei edes trollaaja ole itselleen selvittänyt.
Ei ole täällä esittämäsi ensimmäinen höpö höpö.
Toivottavasti pysyt jatkossa todellisuudessa.

Moppc:
Aiheeseen… Viimeisin hankinta on petkele.

https://www.puuilo.fi/tamforce-petkele-150cm-metallivarrella

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Hauho - 25.01.2025     kello on 16:49 ---Vastauksesi kertoo ko. asian ymmärryksesi tason.  Mm. minun jääkaappiin ei ole kytketty langattomaan.  Et tiedä uhkia vaan mielikuvituksesi avulla arvailet.
Siinä yksi vastaus hämmästelyysi.  Minun langattomassa asioissa on käytettävissä henkilö joka on mm. suunnitellut pankkiohjelmaa joka nykyisin käytössä.
Luotan hänen asiantuntemuksensa enemmän kuin täällä mielikuvituksen sanelemana trolliin jonka tarkoitusta ei edes trollaaja ole itselleen selvittänyt.
Ei ole täällä esittämäsi ensimmäinen höpö höpö.
Toivottavasti pysyt jatkossa todellisuudessa.

--- Lainaus päättyy ---
Tämä nillittäjä kommentoi ymmärrystäni ja käyttää ohjelmasuunnitellut ta henkilöä apuna. Kuinka perehtynyt on sovellussuunnitelij a tietoturvaan? On ihan sama onko kytketty langattomaan tai langalliseen. Kyse on eri medioista.
Kommentoit osaamistani, kun jätät oman osaamisesi ulkopuoliselle. Onko kompetenssia sanoa höpö höpö?

Hauho:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 25.01.2025     kello on 17:06 ---Tämä nillittäjä kommentoi ymmärrystäni ja käyttää ohjelmasuunnitellut ta henkilöä apuna. Kuinka perehtynyt on sovellussuunnitelij a tietoturvaan? On ihan sama onko kytketty langattomaan tai langalliseen. Kyse on eri medioista.
Kommentoit osaamistani, kun jätät oman osaamisesi ulkopuoliselle. Onko kompetenssia sanoa höpö höpö?

--- Lainaus päättyy ---

Varmasti on noille mielikuvituksellesi!

Masa matkailija:
No nyt on haettu viimeisin hankinta. Opeli tuli Amperana. Ylöjärveltä toin ja kulutus 4,4 l/100km, ja 10kWh. Ei paha 270 km.
Eilen matkis seisontaan, tajusikohan se kun aamulla ajattelin että tänään viimeinen ajopäivä hetkeen ja seisontaan niin laski alleen hetken päästä. Tuli punaiset nesteet jalkojen väliin. Onkohan se keski iän vika mersussa? Irtosi paluuputki tehostimen lauhduttimelta.
No tämä oli minun verokorotuksen vastaisku.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View