Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viimeisin hankinta

<< < (1247/1437) > >>

Tietis:
Posti toi tänään upouuden 4. sukupolven Oura-älysormuksen.

Vanha 2. sukupolven Ourani hyytyi kesällä 5,5 vuoden käyttön jälkeen. Tyytyväinen tuohon olin ja jossain määrin se jopa auttoi kääntämään elintapojani terveellisempään suuntaan. Puoli vuotta tuumailin, haluanko uudestaan investoida melkoisen hintavaan laitteesen. Halusin lopulta kuitenkin. Ja onhan tämä nykyinen huomattavan monipuolinen verrattuna tuohon edelliseeni.

Aakku:
Motonetistä Berettan patikkakengät...

Tänään mettälenkillä totesin, että vanhat kengät vuotaa, kuin seula. Goretexit oli jo hapertuneet. Sitten iski Sulo Vilénit, kun Motonetistä sai Outlet hintaan kengät. Istuu hyvin, mutta testaan vielä, pitääkö veden ulkopuolella.

Stara:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 30.12.2024     kello on 18:43 ---Motonetistä Berettan patikkakengät...

Tänään mettälenkillä totesin, että vanhat kengät vuotaa, kuin seula. Goretexit oli jo hapertuneet. Sitten iski Sulo Vilénit, kun Motonetistä sai Outlet hintaan kengät. Istuu hyvin, mutta testaan vielä, pitääkö veden ulkopuolella.

--- Lainaus päättyy ---

Näkyi lasten koot olevan tarjouksessa, aikuisten koot ovh!

armas ujomieli:
Mulla kymmenkunta vuotta ollut Berettan popot eilen kattelin et hinnat tippuneet.. Muistan et 330€ alkuperäinen hinta silloin, tarjouksesta sain 250€. Ovat kyllä hintansa väärti Thumb

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: armas ujomieli - 30.12.2024     kello on 19:19 ---Mulla kymmenkunta vuotta ollut Berettan popot eilen kattelin et hinnat tippuneet.. Muistan et 330€ alkuperäinen hinta silloin, tarjouksesta sain 250€. Ovat kyllä hintansa väärti Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Sulla voi olla paremmat Berettat...

Tuo mun malli lienee joku halvemmasta päästä "Country GTX". Malli on jo lopetettu. Siksi varmaan myytiin loput puoleen hintaan. (79,50 €)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View