Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Viimeisin hankinta
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 27.12.2024 kello on 15:06 ---Toimitustapa on nouto, mutta silti kovat toimituskulut.
Saksasta kun olen autoja ostanut, niin ikänään ei ole toimituskuluja laskussa/kuitissa näkynyt.
Vaan täällä piti maksaa käytetystäkin "paperilla" jotakin. Koskaan en ole tätä logiikkaa ymmärtänyt.
--- Lainaus päättyy ---
Tapa nostaa katettahan tuo on. Tosin selitys on rekisteröinti ja koulutus laitteen käyttöön, tunnin kuulemma kestää ;)
Aakku:
Ostin halvan tuulilasikameran...
Keväällä tarkoitus taas mennä Baltiaan ja siellä monesti sattuu ja tapahtuu. Olisiko kamerasta kättä pitempää apua?
Mio MiVue J30
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 27.12.2024 kello on 15:33 ---Tapa nostaa katettahan tuo on. Tosin selitys on rekisteröinti ja koulutus laitteen käyttöön, tunnin kuulemma kestää ;)
--- Lainaus päättyy ---
Onko tuo traktoriversio? Jos ei, rekisteröintiä ei tarvita. Rekisteröinnin voi hoitaa itsekin. Useita rekkarista poistettuja autoja olen rekisteröinyt. Tuskin kummoisempi homma on. Kunhan on tyyppihyväksyntä ja kauppasopimus (missä runkonumero).
Itse opettelim mönkijän käytön lukemalla ohjekirjan ja ajelemalla lähialueella. Jos maastoon aikoo mennä, juutuupista kannattaa videoita aiheesta katsoa.
Lumihommissa kannattaa pudottaa renkaista paineita.
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 27.12.2024 kello on 15:06 ---Vaan täällä piti maksaa käytetystäkin "paperilla" jotakin. Koskaan en ole tätä logiikkaa ymmärtänyt.
--- Lainaus päättyy ---
Keväällä kun olin ostamassa tuota KIAa, niin kehuin myyjälle heidän ilmoittamaa kokonaishintaa ilman mitään toimitusmaksua. Myyjä sanoi, että pitäähän toimistoihmisenkin saada palkkansa. No jos se ilmoitetaan erillisenä auton hinnasta, niin eikö silloin voitaisi eritellä myyjänkin palkka auton hinnan päälle? Ja kiiinteistön vuokra ja sähkömaksut? Näitähän riittäisi. Eikä auton hinta laskisi yhtään!
mattikoo:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 27.12.2024 kello on 15:06 ---Vaan täällä piti maksaa käytetystäkin "paperilla" jotakin. Koskaan en ole tätä logiikkaa ymmärtänyt.
--- Lainaus päättyy ---
Sama, ei voi ymmärtää. Just muutama päivä sitten kävin liikkeessä potkimassa renkaita. Myyjä tyrkytti autoja + päälle tulevat toimistokulut.
Ilmoitin kyllä saman tien, ettei mua kiinnosta miten jaatte tulot talon sisällä, sano vaan hintalappu autoille. ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta